Gå til innhold

soppinfeksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvis fått en soppinfeksjon i dåsa, en konklusjon som jeg selv har kommet fram til etter en hel natt med google-research.

Det begynte smått på søndag, etter samleie.

Det er knallrødt fra endetarmen og til hele skrittet. Smerten minner om konstant blærebetennelse, og det svir og stikker uten stopp.

Tidligere idag kjøpte jeg Canesten på apoteket, men det virker som om det bare blir verre.

Førte inn stikkpillen som følgte med pakningen for en halvtime siden, og tårene bare renner ut av meg. Det gjør så vondt!

Rundt endetarmen er verst.

Etter å ha lest rundt om på internett, virker det ikke som om andre med soppinfeksjon opplever denne smerten som jeg har nå.

Kan det være noe annet enn sopp?

Det kan også nevnes at jeg barberte underlivet med en tydeligvis meget sløv høvel før symptomene oppsto, og jeg har fått nupper veldig nærme kjønnsleppene - noe som jeg aldri har opplevt før!

Noen med lignende opplevelser??

Setter stor pris på erfaringer, råd og kjefting om at jeg må dra meg til legen (som jeg normalt sett aldri prioriterer ved slike hendelser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allergisk reaksjon på canestenen?

Sopp har vært min store skrekk siden jeg som barn ble påsmurt canesten pga en soppinfeksjon på armen, og hele armen ble rød, sår, og VOND.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kalle det underlivet istede for dåsa? Ha litt respekt for underlivet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har sopp, eller ihvertfall ikke at det var utgangspunktet i lidelsene dine.

Den sløve høvelen du brukte har nok gjort en del skade på huden din og så har gnissing og herjing etterpå gjort sitt til at det bare blir verre.

Nå kan ikke canesten gjøre saken verre for deg, men la underlivet være i fred i 24 timer og se hva som skjer. Ta et par Ibux eller naproxen om du har det liggende, da det er antiinflammatorier (betennelsesdempende) Blir det bare verre, ville jeg tatt en tur til gynekolog eller lege og fått sjekket opp om du har fått en infeksjon fra barberhøvelen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig du har sopp. Hadde helt ubeskrivelige smerter første gang jeg fikk det. Føltes som om underlivet stod i brann, har hatt sopp senere også uten de sterke smertene. Men var hos gynekolog og fikk konstantert soppinfeksjon og canesten hjalp etter en stund selv om den var irriterte i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du beskriver disse nuppene som du kanskje har fått av barbering, har de blitt til sår nå?

Kan jo muligens være herpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...