AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg er litt deppa og negativ og tenkte jeg skulle prøve å fokusere på noe positivt. Hvilke KG-ere får deg til å trekke på smilebåndet eller skratte høyt? De jeg kommer på er Flair med de treffende kommentarene sine, Maruwan når han ikke legger ut bilder av ekle kroppsdeler, Yme med bildene sine, Silfen fordi hun er herlig og sarkastisk, Koala Lompa og Pet når jeg er i humør for litt sær humor 6
Aldrisur Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Maruwan når han legger ut bilder av ekle kroppsdeler! 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Maruwan når han legger ut bilder av ekle kroppsdeler! Aldrisur! Du er både morsom og søt og får meg til å trekke på smilebåndet 5
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 YME! Yme får meg til å le om selv huset brenner, katta er gravid og brodern har lånt bilen! 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Vi må ikke glemme womenwomen! Den dama får meg til å le høyt hver gang hun poster. 10
Aldrisur Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Ja, det er deilig å le litt, men har lært i kveld at man ikke må le HELE tiden. Men alvorlig talt, det er mange som får meg til å trekke på smilebåndet her inne. Kommer litt an på hvilket humør jeg er i selv, men noen ganger ler jeg så jeg får vondt i magen. Hoppetaujenta er sykt morsom, Rumle, Odisi, Wildthing og Cathrine, har alle en lun og herlig humor som får meg til å smile. Jeg humrer av Katten, når han ikke er på ferie. Arabella har også samme sans som meg for humor, likeledes Yme og nerden Lutetium - morsomme på sin måte. Gir meg med det, men kommer sikkert på flere etter hvert. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Mike Waters 2.0 og Bandit får meg ofte til å humre. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 en'krone , Pet, Maruwan. de har sendt meg inn i latteranfall et par ganger 1
Vulpes Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Tror aldri jeg har ledd skikkelig av noen innlegg her inne. Ikke som jeg kan huske, i hvert fall. Eller jo, jeg har ledd litt av "Vis bilde av din kopp"-tråden. Spesielt da noen misforstod og la ut bilde av sin kropp. Awkward moment!! Har derimot flere ganger ledd så tårene trillet av det jeg selv har skrevet. Pinlig, men sant! :gjeiper: 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Kamikatze! En gang spruta jeg vann fra munnen og utover hele tastaturet etter å ha lest et innlegg han hadde skrevet, jeg kunne vel drukna også.hehe Jeg ler ofte høyt av hans innlegg! Innlegg nr. 16 i denne tråden er et perfekt eksempel på hva jeg synes er morsomt! Min lenke 7
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 Kamikatze! En gang spruta jeg vann fra munnen og utover hele tastaturet etter å ha lest et innlegg han hadde skrevet, jeg kunne vel drukna også.hehe Jeg ler ofte høyt av hans innlegg! Innlegg nr. 16 i denne tråden er et perfekt eksempel på hva jeg synes er morsomt! Min lenke 1
Vulpes Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 (endret) Kamikatze! En gang spruta jeg vann fra munnen og utover hele tastaturet etter å ha lest et innlegg han hadde skrevet, jeg kunne vel drukna også.hehe Jeg ler ofte høyt av hans innlegg! Innlegg nr. 16 i denne tråden er et perfekt eksempel på hva jeg synes er morsomt! Min lenke Lo kanskje ikke like kraftig som smilyen IRL, men måtte flire litt ja! :gjeiper: Endret 23. april 2012 av Tonje! 1
Cordelia Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Kamikatza har definitivt sine øyeblikk ja 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. april 2012 #16 Skrevet 24. april 2012 Ler ofte av Tirkes sine innlegg. Hun kan å ordlegge seg 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #17 Skrevet 24. april 2012 Ler ofte av Tirkes sine innlegg. Hun kan å ordlegge seg Ja! Hun har også litt sær humor, som jeg liker
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #18 Skrevet 24. april 2012 Har derimot flere ganger ledd så tårene trillet av det jeg selv har skrevet. Pinlig, men sant! :gjeiper: Nå fikk du meg til å le. Jeg kan se det for meg 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #19 Skrevet 24. april 2012 I tillegg til de som er nevnt over: Gorgonzola og Hogwash (mulig feil stavet?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå