Gå til innhold

singel hele livet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stråmann.

Vi snakker om frivillig ensomhet her.

Å være singel er dessuten ikke det samme som å være ensom. Da har man dårlige venner og familie, da!

Hvordan vet du at ts snakker om frivillig ensomhet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men ikke frivillig ensomhet ;)

Nei, men hvem ønsker å være aleine 24/7? Selv jeg som er introvert og mangler sosiale antenner trenger selskap en gang iblant.

Gjest Nordavind
Skrevet

Er det en frivillig tilstand, Ac?

Hmm både òg..

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Man kan være ensom selv om man trives i eget selskap. Jeg stortrives i mitt eget selskap, men ikke hele tiden. Trenger variasjon og impulser fra andre mennesker også. Når jeg har vært mye sosial har jeg behov for å være alene, og når jeg har vært mye alene har jeg behov for å være sosial. Tror det er ganske vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Er det normalt å ikke ha hatt kjæreste når man har passert 30?

Per definisjon er det ikke "normalt", men det betyr ikke at det er galt i seg selv.

Å være "normal" kan ofte være mer galt enn å være "unormal" i mine øyne, så det handler om perspektiv.

Har du fått svar på det du lurte på eller var det noe mer?

:)

Gjest Nordavind
Skrevet

Per definisjon er det ikke "normalt", men det betyr ikke at det er galt i seg selv.

Å være "normal" kan ofte være mer galt enn å være "unormal" i mine øyne, så det handler om perspektiv.

Har du fått svar på det du lurte på eller var det noe mer?

:)

Ja jeg har fått mange svar og det er fint å høre at det finnes flere sånne som meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig er det nok ikke så normalt å ikke engang ha hatt et kort forhold/fling når man blir 30. Det er nok noen som lar seg skremme av det også (hvorfor har han/hun ikke hatt noen før tankegang), men det er jo fortsatt ikke for sent. Det kan muligens lønne seg å finne en partner med tilsvarende erfaringsnivå hvis mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...