AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #21 Skrevet 24. april 2012 Stråmann. Vi snakker om frivillig ensomhet her. Å være singel er dessuten ikke det samme som å være ensom. Da har man dårlige venner og familie, da! Hvordan vet du at ts snakker om frivillig ensomhet?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #22 Skrevet 24. april 2012 Men ikke frivillig ensomhet Nei, men hvem ønsker å være aleine 24/7? Selv jeg som er introvert og mangler sosiale antenner trenger selskap en gang iblant.
Gjest Nordavind Skrevet 25. april 2012 #23 Skrevet 25. april 2012 Er det en frivillig tilstand, Ac? Hmm både òg..
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. april 2012 #24 Skrevet 25. april 2012 Man kan være ensom selv om man trives i eget selskap. Jeg stortrives i mitt eget selskap, men ikke hele tiden. Trenger variasjon og impulser fra andre mennesker også. Når jeg har vært mye sosial har jeg behov for å være alene, og når jeg har vært mye alene har jeg behov for å være sosial. Tror det er ganske vanlig. 1
Gjest Janus Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 Er det normalt å ikke ha hatt kjæreste når man har passert 30? Per definisjon er det ikke "normalt", men det betyr ikke at det er galt i seg selv. Å være "normal" kan ofte være mer galt enn å være "unormal" i mine øyne, så det handler om perspektiv. Har du fått svar på det du lurte på eller var det noe mer?
Gjest Nordavind Skrevet 26. april 2012 #26 Skrevet 26. april 2012 Per definisjon er det ikke "normalt", men det betyr ikke at det er galt i seg selv. Å være "normal" kan ofte være mer galt enn å være "unormal" i mine øyne, så det handler om perspektiv. Har du fått svar på det du lurte på eller var det noe mer? Ja jeg har fått mange svar og det er fint å høre at det finnes flere sånne som meg
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #27 Skrevet 26. april 2012 Helt ærlig er det nok ikke så normalt å ikke engang ha hatt et kort forhold/fling når man blir 30. Det er nok noen som lar seg skremme av det også (hvorfor har han/hun ikke hatt noen før tankegang), men det er jo fortsatt ikke for sent. Det kan muligens lønne seg å finne en partner med tilsvarende erfaringsnivå hvis mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå