Gjest Nordavind Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Er det normalt å ikke ha hatt kjæreste når man har passert 30?
Rainbow Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Det er vel ikke så vanlig, men heller ikke unormalt. Jeg kjenner flere som har det sånn, og fant selv min første kjæreste da jeg var 29 år. Da hadde jeg bare datet før det.
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Fryd deg du er velsignet med friheten 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 En som er lykkelig i sitt eget selskap er aldri ensom 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 (endret) 343 Endret 23. april 2012 av Corto Maltese
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Hva som er normalt er ikke nødvendigvis bra. Bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold Altfor mange er det siste. Det er normalt å ha hatt kjæreste når man er 30, men jeg kjenner flere som ikke har hatt det.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Hvilken rolle spiller det hva som er normalt eller ikke? Det som betyr noe må jo være om du trives med situasjonen. Da jeg var 18-23 var jeg i noen få kortvarige forhold, men siden den gang vært frivillig singel. Er nå helt i slutten av 30-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Jeg tror ikke det er vanlig, og tror at det kan skremme vekk jentene
Reaper Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor i all videste verden skulle det skremme dem vekk? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor i all videste verden skulle det skremme dem vekk? Fordi hvis man ikke har klart å få noen som helst til å bli interessert i en på så lang tid så må det være noe galt med'n.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Det mest normale er vel å ha hatt kjæreste før det, men jeg kjenner flere som enten bare har hatt korte forhold, noen flørter eller omtrent ingenting. Ei venninne av meg fikk sin første kjæreste da hun var 29 eller 30 - de ser ut til å ha det veldig fint. Hun er en spesiell type, men supergrei, sosialt oppegående, har masse venner og interesser. Ei annen venninne har såvidt jeg vet bare hatt noen, relativt få, kortere forhold. Hun er relativt sær og kanskje ikke med de lengste sosiale antennene, men veldig søt og grei. Vet ikke om hun kommer til å få kjæreste. Men det har ikke manglet på interesse fra gutter, det er vel bare få hun klaffer med - det er faktisk lov å være kresen selv om det medfører at en er singel lenge. Forresten har den nye dama til eksen også bare en god del korte forhold bak seg, det gjenstår å se om hun får et langvarig et nå Han er i hvert fall en stayer.
Knirke Skrevet 24. april 2012 #13 Skrevet 24. april 2012 Hva som er normalt kan du bestemme selv, men vanlig er det nok ikke. De fleste har jo inngått opptil flere forhold oppigjennom livet, men de holder jo skjelden eller aldri i lengden, og blir i etterkant sett på som intet mer enn enorm sløsing med deres beste år Jeg er 30 og har aldri hatt kjæreste. I mange år føltes det som et stort nederlag, og var grobunn til mye misunnelse ovenfor venninner som satt i sofakroken og spiste taco med typene sine. Måtte ta meg selv kraftig i nakken for å endre tankegang, men det var det verd Hvis det er et mål i seg selv å ha kjæreste, så er det jo bare å jekke ned nok på kravene (og da tenker jeg på krav til følelser for denne personen, og ikke fysiske preferanser). Tilbud finnes det nok av
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Jeg tror ikke det er vanlig, og tror at det kan skremme vekk jentene Det skremmer vekk noen. De usikre. Med andre ord, de du ikke vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #15 Skrevet 24. april 2012 Fordi hvis man ikke har klart å få noen som helst til å bli interessert i en på så lang tid så må det være noe galt med'n. Tankefeil. At man alltid har vært singel betyr ikke at man ikke har klart å få noen som helst til å bli interessert. Jeg har selv vært singen hele livet og er omtrent like gammel som TS. Jeg vet om mange som har vært interessert i meg, men jeg har ikke vært interessert tilbake, eller ikke vært interessert i et forhold. Jeg får stadig høre at folk ikke skjønner at jeg fortsatt er singel, men det kommer fra folk som trives best i forhold og antar at alle andre er som dem. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #16 Skrevet 24. april 2012 Fordi hvis man ikke har klart å få noen som helst til å bli interessert i en på så lang tid så må det være noe galt med'n. Jaha? Dette er bare tull. Jeg er i samme båt som TS, men flere har da vært interessert i meg, og flere har jeg vært interessert i. Dessverre har det ikke gått begge veier med samme person enda, eller dvs. bare en gang, og hun var selvfølgelig i et forhold allerede. Det som forundrer meg mer enn at folk er single over lengre tid, er folk som knapt aldri har vært det. Da er greia tenker jeg da? Bare godtar de hva som helst, så lenge det innebærer at de er i et forhold? Hver sin smak. Jeg orker ikke gjøre ting halvveis i livet, men ser jo at andre virker mye mer likegyldige til ting.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #17 Skrevet 24. april 2012 En som er lykkelig i sitt eget selskap er aldri ensom Du bør være svært glad i deg selv for å ikke savne å være sammen med noen i løpet av et helt liv. Egentlig syntes jeg det bare er en floskel. Mennesker er sosiale vesener og ufrivillig ensomhet kan ta knekken på hvem som helst. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #18 Skrevet 24. april 2012 Mennesker er sosiale vesener og ufrivillig ensomhet kan ta knekken på hvem som helst. Men ikke frivillig ensomhet
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #19 Skrevet 24. april 2012 Du bør være svært glad i deg selv for å ikke savne å være sammen med noen i løpet av et helt liv. Egentlig syntes jeg det bare er en floskel. Mennesker er sosiale vesener og ufrivillig ensomhet kan ta knekken på hvem som helst. Stråmann. Vi snakker om frivillig ensomhet her. Å være singel er dessuten ikke det samme som å være ensom. Da har man dårlige venner og familie, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå