Gå til innhold

Norges mest klønete eller uheldige mann?


Gjest Gabriel

Anbefalte innlegg

Gjest Gabriel

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte, men etter å ha lest om John Kristoffer Larsgård i VG må jeg bare si at jeg er forbanna glad jeg ikke er ham! Hele livet hans er jo bare en ulykke etter den neste. Og hvis historien gjentar seg ender han opp med 35 år i fengsel og...

VGs sak om Lars

Les, le, grin, fnis eller bare pris deg lykkelig for at det ikke er deg. Denne saken bør du få med deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sinnsykt, jeg leste om ham i VG i dag, og det går jo rett og slett faen meg ikke an, det går ikke det der!?

Han har gjennomgått det utrolige flere ganger. Han ble kastet ut av universitetet fordi de trodde han var terrorist? Han flyttet til USA pga den jævlige mobbingen som han fikk 30.000 i erstating for?

Han rygget skjevt ut av en enveiskjørtgate, ble beskyldt for å ville kjøre over en jævla pølsebu, fikk nesa knust, sitter i fengsel i usa som den FARLIGSTE fangen i fengslet. Herregud, den farligste fangen i fengslet, han som bare rygga feil ut, og kjørte derfra fort når han ble truet og slått!?!?!?! Har de ikke mordere, voldektsforbrytere, pedofile, sadister og sånt drit der? Denne fyren har til og med handjern og fotlenker i DUSJEN fordi han er den farligste.

Fyren er så uheldig at jeg vet ikke hva jeg skal si, det er helt utrolig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så er både dommer og han politifyren ( tror jeg det var ) folkevalgte politikere, og i og med at 2012 er valgår, og hele byen er forbanna på nordmannen, kan dere banne på at han ikke går fri. HELT JÆVLA UTROLIG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klønete? Han er jo utsatt for justismord! Det hele er så absurd og drøyt at jeg har ikke ord. En skandale for USA og deres rettsvesen. Det her ville ALDRI ha skjedd i Norge. USA har mye bra, men det er faen meg mye dritt der også. Nei, jeg har ikke ord.. Jeg kan bare forestille meg den frustrasjonen Lars føler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gabriel

Googlet ham raskt nå for å finne ut om utenlanske media hadde sagt noe om saken. Fant denne linken, som er ett offentlig tilgjengelig rettsdokument fra den gangen samme karen ble "angrepet av en hund eid av en dame med pistol" og saksøkte dama for 75 millioner amerikanske dollar. ;P

http://il.findacase.com/research/wfrmDocViewer.aspx/xq/fac.20110718_0001813.NIL.htm/qx

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke gjøre noe med at amerikanske myndigheter behandler sine egne borgere som søppel. Men vi kan faen ikke tillate at de skal prakke pisset sitt over på oss nordmenn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klønete? Han er jo utsatt for justismord! Det hele er så absurd og drøyt at jeg har ikke ord. En skandale for USA og deres rettsvesen. Det her ville ALDRI ha skjedd i Norge. USA har mye bra, men det er faen meg mye dritt der også. Nei, jeg har ikke ord.. Jeg kan bare forestille meg den frustrasjonen Lars føler.

Jeg tror ts mener klønete som i at denne fyren kommer utfor EKSTREMT mye spesiellt altså... han gjør jo det. Han har blitt slått ned og fått nakkeskader, han hr blitt mobbet så hardt at han fikk 30 000 i erstatning og flytta til usa, han ble kasta ut av universitetet pga de trodde han var terrorist, av alle ting, og nå er han en stats farligste fange pga han kjørte ved siden av en pølsebu. Og han er bare 32 år og èn person, det skal litt til å få alt det der til... Men herregud, stakkars, dette ER justismord, på det groveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe som var særlig klønete av han, er heller latterlig dårlig behandling fra statens side - først anklaget for å være en potensiell terrorist for en parkeringsbot og bot for ordensforstyrrelse (Hva faen?) så satt i høysikkerhetsfengsel for å ha kjørt i feil kjøreretning på en relativt lite trafikkert vei. Det hadde vel vært en middels stor bot i Norge?

Håper Norske politikere går ut offentlig og protesterer mot denne mildt sagt uverdige behandlingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt google-søk viser at han ble kastet ut av universitetet for alvorlig brudd på reglene, I følge the guardian drev han og noen medstudenter på med å vokse bla. kolera og salmonella bakterier i skolens laboratorium, samtidig som han hadde en svært truende oppførsel mot andre.

I følge rettsaksrapporten ble han slått ned av foreldrene til en jente, Nichole, som han hadde "stalket" i lang tid. Familien hadde faktisk flyttet fra Alabama til Illinois for å slippe unna han, men da de oppdaget at han også av en eller grunn befant seg i Illinois anmeldte de han, og deretter oppsøkte de han vel.. Så det er definitivt noe mer til den saken enn bare blind vold.

Den nylige saken har også store mangler, spesielt VG artikkelen. F.eks. står det at de kjører inn i en midtrabatt og begge må på sykehus for å sjekke seg, så da trenger de jo selvfølgelig en leiebil? Gir ikke mening. Så blir de kjørt til Flagstaff av en taxisjafør av en eller annen grunn, var det sykehussjekken? Så må de tilbake til Winslow igjen for å hente bagasjen i bilen, som befinner seg hos Dalton auto parts. Så kjører de inn feil vei på enveiskjørt gate, som det også er en eller annen festival på eller ved siden av. Han sier han kjører sakte og folk hisser seg opp uten grunn. Igjen, gir ikke mening. Jeg tror heller han kjørte ganske mye fortere enn han påstår. Bilen blir så omringet når de forsøker å svinge inn på Dalton Auto Parts, og de får panikk og setter bilen i revers og rygger, sannsynligvis ganske fort. De treffer fortauskanten og punkturer, samtidig som de er metere fra å rygge ned et barn og en kvinne. De kjører så bort derfra til 2.street og bilen blir omringet igjen, Larsgard blir slått og kjører avgårde i panikk, han kjører over foten til en kvinne og holder på å kjøre ned en annen kvinne samtidig. For meg virker det som om han har oppført seg som en komplett idiot som holdt på å kjøre ned over flere mennesker.

Veldig mye som skurrer i disse sakene hvertfall, ingen kan være så uheldig. Norsk media fremstiller saken selvfølgelig sett fra norsk side, fordi dette er både enklest (vanskeligere å få tak i amerikanere som vil uttale seg om saken) og vil tiltrekke flest lesere som også vil engasjere i kampen mot de slemme amerikanerne og sikkert følge saken.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes artikkelen ble relativ merkelig med den sideboksen hvor VG ramser opp fortiden hans og hvor "uheldig" han har vært.

Det er ikke nødvendig at han utleverer seg i media om at han ble mobbet på skolen osv. Ei heller er det relevant at han ble slått ned på joggetur..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra historien til denne karen, virker det om VG har latt seg lure. Det skal ikke være mulig å være så "uheldig" som han.... Tipper det ligger mye mer til denne saken enn VG forteller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theodor

Googlet ham raskt nå for å finne ut om utenlanske media hadde sagt noe om saken. Fant denne linken, som er ett offentlig tilgjengelig rettsdokument fra den gangen samme karen ble "angrepet av en hund eid av en dame med pistol" og saksøkte dama for 75 millioner amerikanske dollar. ;P

http://il.findacase.com/research/wfrmDocViewer.aspx/xq/fac.20110718_0001813.NIL.htm/qx

75.000$ ikke millioner...lol

Anywho. Ikke uflaks dette mener jeg..her er det egen skyld ute og går!

Lett å lese mellom linjene og se hvordan han stakar alllltid er offeret..Saksøker i alle retninger...

Ikke synd på han.

T

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

75.000$ ikke millioner...lol

For ordens skyld står det 75.000.00 i dokumentet, leste feil og trodde det stod 75.000.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MirrMirr

Alle saker har som regel to sider. Jeg tviler litt på at denne saken, slik den er fremstilt i VG, er slik den er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt google-søk viser at han ble kastet ut av universitetet for alvorlig brudd på reglene, I følge the guardian drev han og noen medstudenter på med å vokse bla. kolera og salmonella bakterier i skolens laboratorium, samtidig som han hadde en svært truende oppførsel mot andre.

Den linken sier ikke noe om "alvorlige brudd på reglene". Han ble sparket ut av universitetet i kjølvannet av 9/11 - dette på grunn av at han var utlending med ett par forseelser på rullebladet og at han gjennom studiet hadde som sagt tilgang til kolera og salmonellabakterier, det å gro dem var en del av studiet.

Han ble sett på som en mønsterstudent, men ble sparket på grunn av de massive sikkerhetstiltakene som var en del av krigen mot terror etter 9/11.

De kjører så bort derfra til 2.street og bilen blir omringet igjen, Larsgard blir slått og kjører avgårde i panikk, han kjører over foten til en kvinne og holder på å kjøre ned en annen kvinne samtidig. For meg virker det som om han har oppført seg som en komplett idiot som holdt på å kjøre ned over flere mennesker.

Klart, men rettferdigjører det 5-35 års fengsel? Det finnes heller ingen klare bevis på at han gjorde det som påstås, eneste som ble tatt i betraktning var vitneutsagnene - som ikke akkurat burde anses som objektive. Han ringte også selv 911 og fortalte til politiet hvor han befant seg.

Endret av meh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i usa, har lest om saken, VG har definitvt latt seg lure :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i usa, har lest om saken, VG har definitvt latt seg lure :)

Kan du forklare hva som er sant da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...