Gå til innhold

Lamictal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Lamictal, og det smaker sykt godt. Jeg bruker tyggetabletter og gleder meg til å ta dem :fnise:

Fler som syns det?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det smaker helt forferdelig!! :o

Gruer meg til å ta den tabletten. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det smaker helt forferdelig!! :o

Gruer meg til å ta den tabletten. :fnise:

Spiser du den uten å bruke vann i det hele tatt? Hvis du gjør det kan jeg forstå deg. Da er det kanskje litt sterk smak. Men det som gjør smaken på tabletten helt himmelsk er å ta den i munnen, tygge og ta en slurk vann. NAM :fnise: og etterpå drikke

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg drikker masse masse vann men smaker like jævlig fordet. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker masse masse vann men smaker like jævlig fordet. :fnise:

Oy da, vi har veldig forskjellig smaksans :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Synes de smaker helt jævlig. Klarer ikke svelge de uten å drikke noe med sterk smak rett etterpå :gjeiper:

Skrevet

Hver sin lyst! :gjeiper:

Jeg synes de smaker helt grusomt og kvalmende, og skulle gjerne hatt de i en nøytral variant.

Når jeg tar tablettene skyller jeg dem ned med vann så fort jeg kan før jeg rekker å kjenne smaken.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det har noe å gjøre med hvor store tablettene er også?

Husker da jeg begynte på dem og fikk små 10 mg-tabletter, da var det bare: "mmmmm, solbær..."

Mens nå, når jeg tar tilsammen 350 mg, så kan jeg ikke få svelget det fort nok, jeg vil bare slippe den ufattelig ekle søtningsmiddel-med-solbær-fra-helvete-smaken.... :kvalm:

Skrevet

Kanskje det har noe å gjøre med hvor store tablettene er også?

Husker da jeg begynte på dem og fikk små 10 mg-tabletter, da var det bare: "mmmmm, solbær..."

Mens nå, når jeg tar tilsammen 350 mg, så kan jeg ikke få svelget det fort nok, jeg vil bare slippe den ufattelig ekle søtningsmiddel-med-solbær-fra-helvete-smaken.... :kvalm:

Ja, de 10 mg tablettene er ikke så ille.

Nå tar jeg medisinen i form av 200 mg tabletter, og kan ikke få svelget fort nok unna for å slippe å kjenne den fæle kunstige søtsmaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...