Gå til innhold

Rockering!


lunem

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg rockering på 1,5 kg i håp om å få stramme opp magen litt:) Har ganske smal midje fra før, men sier ikke nei til enda smalere midje! Noen som har gode erfaringer å dele med meg? :) Kommer det resultater kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den fungerer overraskende bra faktisk! Merket jeg ble strammere rundt midjen når jeg brukte den fast. Ikke rock lenge med en gang, for du blir overraskende øm.. ta det litt og litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den fungerer overraskende bra faktisk! Merket jeg ble strammere rundt midjen når jeg brukte den fast. Ikke rock lenge med en gang, for du blir overraskende øm.. ta det litt og litt :)

Kjekt å høre! :) Litt vanskelig å legge den fra seg, så har nok holdt på godt over en time bare i dag til tross for at jeg har fått høre jeg bare skal bruke den i to min:P Tok lang tid før du merket resultater da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte meg også en slik fancy rockering...men det var tydeligvis ikke noe for en 23 år gammel kjærring :-P

Fikk ikke ringen til og "rocke" rundt midjen en eneste gang!!! den bare falt rett ned på gulvet! så nå ligger den i boden! sammen med lateral thigh trainer, manualer, tredemølla og zumba dvd'en... noenganger låser jeg meg inn der med en popcorn pose bare for og beundre min egen gym:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjøpte du den? Må kjøpe meg slik selv :D

Jeg kjøpte den på G-sport:) Regner med de har på flere sportsforretninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den? Må kjøpe meg slik selv :D

Sjekk gmax.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...