Gå til innhold

Nå blir det brystforstørrelse :-)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja! Hva kan man si :-)

Etter mange mange år som ufrivillig brystløs, har jeg bestemt meg for å investere i nye pupper. Har ikke vært inne til konsultasjon enda, men skal avtale en tid som passer.

Noen med litt "inside information" som kan si hvor lang tid det bruker å gå mellom konsultasjon og inngrep? Jeg skal ta på colosseumklinikken i Stavanger.

Noen råd om hvor mye som er vanlig å ta. Noen som har erfaring som ligner. Jeg har en gjennomsnittlig tynn kropp, 170+cm/60-65kg. Idag cirka BH str 75A. Jeg ønsker å ha bryster som ser naturlige ut, ikke store og oppblåste, men klart større en de er idag. Når jeg ikke har bh på meg ser jeg helt flat ut.

Råd? Gode eller dårlige opplevelser tas imot med stor takk :)

Gleder meg!

Endret av Lottee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor store proteser du får avhenger av hvor mye hud du har og hvor mye denne huden kan strekkes. Hvis du er en a-cup tror jeg de kan forstørre dem til en stor B eller liten C.

Forresten, når du skriver at du bruker ca. BH størrelse 75A så vitner det om at du ikke har fått sjekket hva din størrelse er hos en BH-spesialist. Jeg er ca. 1.70, veier 50 kg og har 65C. Sjansen er stor for at puppene dine er litt større enn du tror dem er, for før jeg gikk dit brukte jeg 70B og den satt ikke helt inntil meg. 65C på meg sitter perfekt og gir meg ørlitegrann kløft. Når jeg fikk vite at jeg hadde større pupper enn jeg i utgangspunktet trodde (for jeg er temmelig flatbrystet) så gav det meg selvtillit nok til å drite i noen operasjon og at de er flate uten BH.

• Liker 1
Skrevet

Forresten, når du skriver at du bruker ca. BH størrelse 75A så vitner det om at du ikke har fått sjekket hva din størrelse er hos en BH-spesialist.

Ser i ettertid at den ble noe uklar. Jeg har fått sjekket det, og jeg er en 75A. Grunnen til at jeg skriver cirka er fordi størrelsene kan variere fra hvor du sjekker deg. Realiteten er at jeg har to nipler,og that's it ;-)

Skrevet

Ser i ettertid at den ble noe uklar. Jeg har fått sjekket det, og jeg er en 75A. Grunnen til at jeg skriver cirka er fordi størrelsene kan variere fra hvor du sjekker deg. Realiteten er at jeg har to nipler,og that's it ;-)

Jeg ser den. Jeg har jo selv vurdert brystoperasjon som jeg nevnte over her, men hvis jeg hadde gjort det nå så hadde nok kjæresten min stukket av. Han liker ikke silikon og elsker visstnok mine. Jeg har slått tanken fra meg og er godt fornøyd med dem per nå, men noen tilbakefall får jeg i ny og ne. Det tror jeg er normalt.

Merkelig nok så synes jeg selv at små pupper ser best ut hos jenter, bare ikke på meg selv. For ikke å glemme at de som oftest ser mye bedre ut når man kommer litt mer opp i åra. Når andre har heng så har jeg to spretne greier (håper jeg). ;)

Jeg skjønner imidlertid problemet ditt og kan relatere til det, og det virker som du har tenkt nøye gjennom det. Hvor gammel er du, forresten? Hvis det er psykisk nedbrytende så må man av og til tenke på konsekvensen av å IKKE gjøre det, sånn i det lange løp.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt brystreduksjon i stedet.

Skrevet

Jeg ser den. Jeg har jo selv vurdert brystoperasjon som jeg nevnte over her, men hvis jeg hadde gjort det nå så hadde nok kjæresten min stukket av. Han liker ikke silikon og elsker visstnok mine. Jeg har slått tanken fra meg og er godt fornøyd med dem per nå, men noen tilbakefall får jeg i ny og ne. Det tror jeg er normalt.

Merkelig nok så synes jeg selv at små pupper ser best ut hos jenter, bare ikke på meg selv. For ikke å glemme at de som oftest ser mye bedre ut når man kommer litt mer opp i åra. Når andre har heng så har jeg to spretne greier (håper jeg). ;)

Jeg skjønner imidlertid problemet ditt og kan relatere til det, og det virker som du har tenkt nøye gjennom det. Hvor gammel er du, forresten? Hvis det er psykisk nedbrytende så må man av og til tenke på konsekvensen av å IKKE gjøre det, sånn i det lange løp.

Jeg er 23 år. Jeg vil og påpeke det at det er for min egen del jeg gjør det, ikke for noen andre. Har vært en lang vurderingsprosess. Jeg synes og små pupper ser bra ut, og det er også det jeg vil ha og det som kommer til å se best ut på meg. Jeg er så heldig å ha en samboer som støtter meg om jeg gjør det eller ikke, og føler på ingen måte press fra omgivelser/miljø.

Jeg vil ikke si at det er noe som jeg ikke kan leve uten, jeg trives godt sånn jeg har det idag. Stabilt forhold, lykkelig og har det bra. Men kjenner at dette er noe jeg ønsker å unne meg selv. Bare det at bikinien har noe feste gjør seg. ;-)

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt brystreduksjon i stedet.

Saklig! Hadde dessverre ikke vært mulig.

Skrevet

Jeg er 23 år. Jeg vil og påpeke det at det er for min egen del jeg gjør det, ikke for noen andre. Har vært en lang vurderingsprosess. Jeg synes og små pupper ser bra ut, og det er også det jeg vil ha og det som kommer til å se best ut på meg. Jeg er så heldig å ha en samboer som støtter meg om jeg gjør det eller ikke, og føler på ingen måte press fra omgivelser/miljø.

Jeg vil ikke si at det er noe som jeg ikke kan leve uten, jeg trives godt sånn jeg har det idag. Stabilt forhold, lykkelig og har det bra. Men kjenner at dette er noe jeg ønsker å unne meg selv. Bare det at bikinien har noe feste gjør seg. ;-)

Vi er like gamle, ser jeg. ;) Virker som du har overveiet dette grundig og det er kjempebra at du gjør det for deg selv og at ikke livet ditt avhenger av det. Har hørt at de nye silikonprotesene ikke kan lekke ut i kroppen dersom de sprekker, og at man ikke trengre å bytte dem ofte slik som man måtte før. Det er jo positivt. :)

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir fine kunstige pupper en selvmotsigelse, som voksen mann eller dydig prostituert.

Små naturlige pupper er gjerne fine.

Men dette er jo bare min personlige oppfatning da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...