Gå til innhold

Mensen midt i ppille brettet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har gått på mirogynon i 2 år, og har aldri fått blødning midt i et brett.. Det er en uke til jeg skal ha mensen, og jeg blør rødt friskt blod, riktignok litt mindre enn en vanlig mens og moderate menssmerter.. men er dette noe å være redd for?

Tenker da på graviditet (jeg er student) sterilitet (vil ha barn senere i livet) eller livmorhalskreft..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ts her, svar er desp..

AnonymBruker
Skrevet

ts her, svar er desp..

Har du hoppet over mensen i det siste?

AnonymBruker
Skrevet

jeg fortsetter og lure på hvorfor du (og alle andre) går inn på kvinneguiden for og stille sånne spørsmål... Når det gjelder liv og helse og ring legen din! ALLE på kvinneguiden er jo selverklærte leger, psykologer, gynekologer og hjernekirurger. Plagene dine kommer til og ta livet av deg før du får ett faktabassert svar her inne.. Ring LEGEN, altså..

Skrevet

Hvis du har hoppet over mensen er det vanlig at det skjer. Skjer med meg _hver_ gang jeg hopper over.

Videre burde du også lese pakningsvedlegget nøyere. Hvis du ser på "bivirkninger" er faktisk gjennomslagsblødninger helt normalt.

Slapp av! :)

Skrevet

Høres ut som du har klussa litt med noen av pillene på det siste brettet. Da kan mensen plutselig bestemme seg for å komme.

Samme kan skje om du hopper over mensen hver måned, spesielt om kroppen din ikke lar seg overstyre av hormoner veldig lett.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg har ikke hoppet over eller klussa med pillene..;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...