Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at flere her inne har prøvd healing.(blir overrakset om ikke)

Men hvordan syns dere det fungerte ? Har selv tatt det.den ene gangen var pga et bein jeg fikk masse kramper i,og orker ikke og gå slik lenger.Var der for 2.5 år siden og har ikke har problemer med det siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både mottatt og utført healing på meg selv og andre, og "kundene" mine er kjempefornøyd hver gang da behandlingen virket godt. Helt personlig syns jeg det er en kjempefin metode for å dempe stress, smerter eller andre psykiske eller fysiske plager. Store psykiske plager tar det desverre ikke bort såklart, men mindre plager som lett angst, lett irritabilitet, osv. Samtidig syns jeg metoden er en mye mer naturlig og fin metode enn medikamenter eller lignende kosttilskuddkurer, om healingen fungerer :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen heale meg ASAP? Jeg holder på å krepere av smerter i en tann etter å ha borret hos tannlegen tidligere idag. Tårene bare triller, og jeg er så sulten, men har for vondt til å klare å spise..

På forhånd takk,

-desperat jente

Skrevet

Er vel en egen gruppe for religiøst/overnaturlig/overtroisk her inne?

Skal ikke "heale deg" men kan sende deg litt smertestillende i posten ;)

Skrevet

Kan noen heale meg med det samme? Jeg har en del fysiske og psykiske plager/skavanker som jeg sliter med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...