Skusla Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Endelig har jeg funnet drømmekjolen, å den er nå bestilt fra USA- Har lett etter bilde av den, og fant den her. Klikker dere på Enlarge this image, så får dere se den på nært hold og bak. Syntes Maggie S. kjolene er så fine bak jeg.. Hva syntes dere??? Jeg er såå glad for at jeg endelig har bestemt meg og funnet den!!! :D Har sett på SÅ utrolig mange kjoler, å prøvd ganske mange før jeg fant THE ONE! Deilig følelse hvertfall... Forelska meg helt i den..
monja Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Å, så gøy.... :D Husker den deilig følelsen da kjolen var under produksjon jeg. Og spenningen til den skulle komme Kjolen din var skikkelig nyyyydelig Lykke til videre med planleggingen
Livva Skrevet 23. januar 2004 #3 Skrevet 23. januar 2004 Kjempenydelig kjole! Gratulerer! håper du blir like fornøyd som jeg ble når jeg fikk min fra USA. Den er sikkert mye finere i virkeligheten. Det var min
Gjest sunshine-t Skrevet 23. januar 2004 #8 Skrevet 23. januar 2004 kjempenydelig!! ja maggie kjolene er knallfine!!
Midnattsol Skrevet 23. januar 2004 #9 Skrevet 23. januar 2004 UTROLIG NYDELIG KJOLE!!! ÅÅ, dette blir så BRA, vennen. :klem2:
Snorkie Skrevet 24. januar 2004 #10 Skrevet 24. januar 2004 Utrolig lekker Synes MS kjoler er kjempefine (selv om min kjole er en St. Patrick da )
Skusla Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2004 Takk for svar alle sammen-. For hver gang jeg ser på den, jo finere blir den. Å jeg har vært i Oslo å prøvd den, så jeg vet at den er enda finere i virkligheten... :D Utrolig lekker Synes MS kjoler er kjempefine (selv om min kjole er en St. Patrick da ) Jeg prøvde også ett par St. Patrick kjoler, de er nydelige de også. Så vanskelig å bestemme seg syntes jeg at. Men nå er det gjort, så håper jeg bare at det ikke tar altfor lang tid før den kommer... :D
Tari Skrevet 24. januar 2004 #15 Skrevet 24. januar 2004 Kjolen er kjempefin, og er enig i at de er veldig lekre bak!!
Diva Skrevet 24. januar 2004 #18 Skrevet 24. januar 2004 Oi, så bra vennen :D Grattis : - ) Tror de er ganske seriøse og greie på Bridesave asså. Kjolen var nydelig : ) *klem*
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2004 #19 Skrevet 25. januar 2004 Du vet allerede hva jeg syns om kjolen - den er aldeles nydelig og jeg er så enig i valget ditt! Gleder meg til å se bilder av deg med den på! K
julibrud 2004 Skrevet 25. januar 2004 #20 Skrevet 25. januar 2004 Kjolen var kjempenydelig. MS har så fine kjoler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå