Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det OK å bruke en vibrator utvendig på klitoris når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke :skratte:

What!?!? :filer:

Jo! Det kan du absolutt gjøre. Det er kun en vibrator inni skjeden som ikke er anbefalt, da vibreringen kan stimulere livmorhalsen og sette igang fødsel. Har også hørt at en kan bruke dildo, så lenge den er sterilisert og en er forsiktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så vanlig sex er farlig når man er gravid? :(

Gjest Annaires
Skrevet

Utvendig, men ikke innvendig tror jeg at jeg har lest.

Skrevet

nei, så lenge du har et vanlig svangerskap uten komplikasjoner kan du ha sex som før.

blør du mye + har masse kynnere skal du være mer forsiktig. viss legen mener du skal holde deg unna sex får du vite det på kontrollene.

Skrevet

Nei.

Det er kun bruk av vibrator innvendig som ikke anbefales, ellers så kan du bruke den der du vil og ha den sexen du vil. :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns du seriøst spørsmålet mitt var morsomt...?

AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke hva som er så gøy...

Skrevet

Ser virkelig ikke hva som er så gøy...

unnskyld, synes bare det var et veldig dumt spørsmål... Hadde skjønt det om du spurte om vibrator i sjeden men..

AnonymBruker
Skrevet

unnskyld, synes bare det var et veldig dumt spørsmål... Hadde skjønt det om du spurte om vibrator i sjeden men..

Javel, det heter forresten skjeden ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe dumt med spørsmålet, men deg om det.

• Liker 2
Skrevet

Vi har et masasjeapparat for ryggen som vibrerer, og i brukerveiledninge til denne står det at gravide ikke skal bruke den.

Skrevet

jeg lurte også på dette i svangerskapet og fant ut at det var helt greit å bruke den på klitten utvendig, men at man ikke skulle bruke den på innsiden pga at vibrerigen var skadelig for hjertelyden til babyen.

hvor jeg leste det husker jeg dessverre ikke.

man skulle også være veldig flink med hygienen (desinfisere/vaske vibratoren nøye før bruk) pga større infeksjonsfare = ikke bra for baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...