AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Usikker på om dette er riktig emne, men i såfal får dere bare flytte meg Jeg var på besøk i helgen hos en ny kar jeg dater. Uansett, etter ganske mange glass vin, tok han fram en joint Jeg ble litt satt ut, men tenkte no at det ikke var så farlig I løpet av kvelden ble det vel 3 stk om ikke jeg husker helt feil... På tidsfunket tenkte jeg ikke videre over det, men jeg må jo nesten ha fått i meg noen av disse greiene? Selv om jeg ikke røykte selv? Vi satt i en ganske liten stue, uten åpne vinduer Hvor lenge blir dette i systemet? og hvor mye tror dere jeg egentlig har fått i meg? Hilsen naiv "partyjente" som ikke har noe som helst peiling på narkotiske stoffer...
frøkna Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Du har ikke noe THC i kroppen selv om du var i samme rom med en som røykte.
Wiggins Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Du har ikke noe THC i kroppen selv om du var i samme rom med en som røykte. Hvor i all verden har du det fra? Det avhenger av hvor stort rommet er og hvor mange sigaretter som røykes, men passiv eksponering for marihuana-røyk gir absolutt målbare nivåer av THC i urinprøver: http://jat.oxfordjournals.org/content/11/3/89.abstract I denne studien nevnes 16 sigaretter røkt som en grense, men det avhenger som sagt også av størrelsen på rommet. TS: Jeg ville vært skeptisk til en kar som uten videre drar fram marihuana når dere så vidt kjenner hverandre. Nå er det sikkert masse dophuer som vil være uenige med meg, men det er unektelig en bråte skadelige virkninger fra marihuana og hasj. For eksempel så har samtlige av de som sitter på Gaustad med diverse psykiske tilstander, f. eks. tror at man er en appelsin, begynt med hasj og marihuana. Nå er det jo langt fra sikkert at han du dater kommer til å ende så galt, men den holdningen som han og hans likesinnede har til marihuana, hasj etc. vitner om en forakt for familie, ektefelle, barn osv. (man øker risikoen for en lang rekke fysiske og psykiske lidelser, og ikke minst kan man plutselig befinne seg i i fengsel). 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 kommentaren rett over her... marihuana får deg IKKE til og tro du er en appelsin eller noe som helst annet. HAHA!! Hilsen Dr. Greenthumb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 kommentaren rett over her... marihuana får deg IKKE til og tro du er en appelsin eller noe som helst annet. HAHA!! Hilsen Dr. Greenthumb Det var ikke det han skrev heller, les det en gang til du. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Hvor i all verden har du det fra? Det avhenger av hvor stort rommet er og hvor mange sigaretter som røykes, men passiv eksponering for marihuana-røyk gir absolutt målbare nivåer av THC i urinprøver: http://jat.oxfordjournals.org/content/11/3/89.abstract I denne studien nevnes 16 sigaretter røkt som en grense, men det avhenger som sagt også av størrelsen på rommet. TS: Jeg ville vært skeptisk til en kar som uten videre drar fram marihuana når dere så vidt kjenner hverandre. Nå er det sikkert masse dophuer som vil være uenige med meg, men det er unektelig en bråte skadelige virkninger fra marihuana og hasj. For eksempel så har samtlige av de som sitter på Gaustad med diverse psykiske tilstander, f. eks. tror at man er en appelsin, begynt med hasj og marihuana. Nå er det jo langt fra sikkert at han du dater kommer til å ende så galt, men den holdningen som han og hans likesinnede har til marihuana, hasj etc. vitner om en forakt for familie, ektefelle, barn osv. (man øker risikoen for en lang rekke fysiske og psykiske lidelser, og ikke minst kan man plutselig befinne seg i i fengsel). Takk for fint svar! Jeg har tenkt nøyaktig det samme som deg, jeg avskrev ham egentlig som noe kjæreste så snart jeg fikk tenkt meg om. Derav alle de sjokkerte smilyene. Ikke nok med at han røykte, men kom frem ganske mye annet i løpet av den natten der som gjør ham ganske så uaktuel som date Men skal sies at på grunn av all alkoholen var nok ikke drømekraften min helt på topp. Så jeg tenkte ikke skikkelig over det før i morges
frøkna Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg har det fra en dame som måtte ta tisseprøve for å teste seg om hun hadde tatt narkotika. Hun sa det kunne komme THC utslag siden hun hadde vært i samme rom hvor mange røykte, men da fikk hun beskjed om at med mindre de røyka oppi munnen hennes ville ikke det gi utslag. Var en dokumentar på TV.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå