AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 skal dere ha bryllupskjole på dere eller vurderer dere å gå i "vanlige" fine klær?? Det er bare meg og kjæresten min som skal være tilstede, litt usikker på hvor lurt det er å invistere i enb dyr bryllupskjole..
NewYorkNewYork Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg ville ha funnet en fin hvit sommerkjole. Eller en kort brudekjole som ikke er så dyr. Jeg har selv aldri drømt om et stort bryllup i tradisjonell kjole, men ville nok valgt en hvit kjole uansett hvor og hvordan jeg skulle giftet meg. Mine kriterier når jeg kjøpte kjole, var at den skulle være hvit, knelang og ikke koste over 1500 kroner
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 det blir i begynnelsen av oktober, så tror det blir litt dumt med sommerkjolen..
Amens Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Da kan du vel heller kjøpe en litt pen drakt? Jeg ville nok ikke giftet meg i den store hvite kjolen om vi gjorde det slik, men pen kjole hadde nok vert ett must uansett.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Gå til en skredder og få laget en kjole som du også kan bruke ved senere anledninger :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå