Gå til innhold

Musikk til sex


Linn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker musikk i den sjangeren Enigma representerer - f.eks. "I love you, I kill you".

Liker du den, liker du kanskje også en mer romantisk, softere stil fra Chris Spheeris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Kommer an på hvordan sexen er. Snakker vi hard grisepuling, går det i tungrock, men er det silkemyk kosesex, da går det i chill og soul og tilsvarende. :)

Skal legge til at det jeg synes det er herlig å pule til W.A.S.P., som forøvig er favorittgruppa mi ellers. ;)

Endret av sardintroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å nynne eller synge, enten høyt eller i hodet; Hot Butter - Popcorn, CC Cowboys - Harry eller Amorphis - Better Unborn :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en tendens til å komme ut av takt, så jeg foretrekker å lage musikken selv.

Men jeg husker at jeg brukte å ha sex med meg selv til noen klissete greier i mine yngre dager, først og fremst for at foreldrene mine ikke skulle høre noe. Vi snakker om 13-års alder her og Chris De Burgh med Lady in Red. For å nevne en. Herregud...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah
Musikkredaktør hos WiMP, Bjørn Hammershaug,nevner typiske "sexlåter" som kan passe bra. Her er WiMP-redaksjonens fem låttips til en kosestund i halmen:

1. "Let's Get It On" - Marvin Gaye

2. "Love To Love You Baby" - Donna Summer

3. "Kiss" - Prince

4. " A Love Supreme Pt. II" - John Coltrane

5. "Can't Get Enough Of Your Love, Babe" - Barry White

Tuller han?

Jeg hadde oppriktig krafset til meg trusa i full fart og flyktet ut døra - men antydninger til brekninger om noen hadde satt på dette her.

Selv blander jeg konsekvent aldri musikk og sex(blir litt stress å ta pauser for å høre etter på den kule trommesoloen) - men om jeg MÅ så blir det Bleed av Meshuggah eller kanskje noe Gojira.

Eventuelt Tool. Eller kanskje Mark Lanegans rocka låter.

Barry White, liksom.....noe så avtennende :haar:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg vil helst ikke ha musikk. Føler at jeg må følge rytmen, og da blir jeg bare stressa :gjeiper:

Hvis det absolutt må være musikk til, må det hvert fall være et eller annet uten tekst tror jeg. I hvert fall ikke sanger jeg kjenner godt, for da kan jeg finne på å synge med :fnise:

Jeg og mannen prøvde oss på litt musikk for ikke så lenge siden. Han satte på spillelista på mobilen sin. Da vi var ganske godt i gang, kom Dagostea din tei på... Ikke spesielt tennende!! Heller ikke det at mannen min har den sangen på spillelista si. Nesten skilsmissegrunnlag spør du meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, maria, du har gitt meg nye ideer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Folk som føler det naturlig å ha sex til dette, hva driver de egentlig med?

Sakte misjonær/skje med bare små sukk som reaksjon?

Og spørsmål 2; siden han Wimpfyren oppgav at det som ble mest søkt etter var rolig kose-musikk; hvor blir det av folka som liker skitten og frekk sex? :lete:

Hahaha....dagosta din tei....Det er ikke tull det derre med skilsmissegrunn. Jeg hadde faktisk hatt behov for å ha en lengre diskusjon der og da.

"Hvaaaaa faen? Hvordan kan du gjøre noe sånt mot meg? Jeg trodde jeg kjente deg - hva mer skjuler du for meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor i det hele tatt høre musikk mens man har sex?

Er kjekt når man bor på feks studenthybler med tynne, tynne vegger. Dog, skal innrømme at det er blitt et par pinlige øyeblikk morgenen etter :fnise: + at jeg også har mistet lysten et par ganger når verste technomusikken plutselig kommer på shuffle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som føler det naturlig å ha sex til dette, hva driver de egentlig med?

Sakte misjonær/skje med bare små sukk som reaksjon?

Og spørsmål 2; siden han Wimpfyren oppgav at det som ble mest søkt etter var rolig kose-musikk; hvor blir det av folka som liker skitten og frekk sex? :lete:

Hahaha....dagosta din tei....Det er ikke tull det derre med skilsmissegrunn. Jeg hadde faktisk hatt behov for å ha en lengre diskusjon der og da.

"Hvaaaaa faen? Hvordan kan du gjøre noe sånt mot meg? Jeg trodde jeg kjente deg - hva mer skjuler du for meg"

Hva er det med folk som må stille spørsmål ved andres preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...