Gå til innhold

Pinlige spm om homo-sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg lurer på et par ting. La oss si at Per og Pål er et par. Er det sånn at den ene alltid penetrer, mens den andre alltid tar i mot? Eller bytter de på etter dagsform? Er Per alltid "mannen" og Pål alltid er dama??

Og så en annen ting. Når Per har penis i rumpa på Pål, hva skjer med Påls penis på det tidspunktet? Regner med at begge har ereksjon. Bruker han hånden på seg selv? Eller er det den andre som gjør noe?

Kjempeteite ting å lure på! Håper noen veit!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd ingen har noen info om dette...

Skrevet

ikke alle homofile har anal sex vettu.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS: ikke en gang heterofile har kun "penetrasjons-sex". Heller ikke er det alltid slik at det kun er mannen som penetrerer dama, noen ganger er det faktisk omvendt. :lur:

Hva folk liker og gjør er opp til hver enkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS: Kanskje du kan registrere deg på gaysir og spørre om det samme der?

Skrevet

Jeg har en venn som er homofil og som han sier så er det vel ingen som er "damen" i deres forhold. Dvs den ene er ikke mer feminin enn den andre. Det er derimot slik at den ene av de liker bedre å gi enn å få for å si det slik.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er vel like individuelt som innenfor ALT ANNET MED SEX.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det blir vel litt feil å si, da! I de aller aller fleste hetero-forhold er det som regel mannen som penetrerer!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

90 % av brukerne her er kvinner mens resten er menn som er så desperate etter kvinnfolk at dette er det nærmeste de kommer.. så her er det nok ikke mye info om homse sex! Prøv heller homseguiden hvis det er noe som heter det!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, om man bytter underveis/halvveis/neste gang/aldri? Det politisk korrekte svaret er vel at det varierer fra par til par, men hadde vært interessant å få høre personlige erfaringer på temaet.

Lurer også på om det er en myte at man mister noe av lukkekapasiteten i analen etter mye aktivitet...

(Nå ble jeg litt sjenert, men velger å stå frem med nick. Alle er vi vel litt nyskjerrig på andre?)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

I et homofilt parforhold er Per og Pål alltid menn eller "menn" om du absolutt vil, i noen tilfeller leker menn med rollebytte og/eller crossdressing, sissyfication o.l, men det er nok muligens i all hovedsak heterofile eller "heterofile" som holder på med :)

• Liker 1
Skrevet

Homofile menn praktiserer vanligvis 1) gjensidig masturbasjon, 2) oralsex og 3) analsex - i den rekkefølgen. Som i andre par er det noen som liker det ene og noen som liker det andre; hvis begge mannfolka i et par liker å bli tatt bak bytter de på, og hvis begge liker å ta den andre bak bytter de på, men det vanligste er som sagt å runke hverandre eller suge hverandre. Tror homser er som folk flest sånn sett; analsex krever en del forberedelser, og er vanligvis forbeholdt de dagene man har god tid. Man tar ikke en kjapp en i toern, akkurat :)

Men ja, når den ene blir tatt bak er det nok ikke så uvanlig at den ene eller den andre runker på den penisen som er i friluft. På samme måte som det ikke er så uvanlig at klitoris får litt oppmerksomhet underveis :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det blir vel litt feil å si, da! I de aller aller fleste hetero-forhold er det som regel mannen som penetrerer!!

Så sex er kun penetrering?? Jeg er kvinne, sammen med en mann, og vi bruker ofte strap-on på han, og vi kan like gjerne ha sex uten penetrering i det hele tatt!

Du kan ikke ha mye seksuell erfaring...

Tror som noen sa her opp at du får ta med deg din bi-curiousity med inn på gaysir og faktisk prøve det selv!

Makan...

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg lurer på et par ting. La oss si at Per og Pål er et par. Er det sånn at den ene alltid penetrer, mens den andre alltid tar i mot? Eller bytter de på etter dagsform? Er Per alltid "mannen" og Pål alltid er dama??

Og så en annen ting. Når Per har penis i rumpa på Pål, hva skjer med Påls penis på det tidspunktet? Regner med at begge har ereksjon. Bruker han hånden på seg selv? Eller er det den andre som gjør noe?

Kjempeteite ting å lure på! Håper noen veit!!!

Først og fremst vil jeg presisere at ikke alle homser har analsex. Har lest undersøkelser som sier at rundt 50 % av homsene praktiserer dette.

Så er det slik at noen liker å penetrere, andre liker å bli penetrert, og noen liker begge deler like godt.

Hva som skjer med Påls penis kommer helt an på Pål. Her er menn ulike. Noen har ereksjon, noen runker seg selv, andre er slappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...