Gå til innhold

Knust tallerken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lånt noen tallerkner av noen gamle mennesker, så det er en viss sjanse for at dette er så gammelt at det ikke er mulig å erstatte den tallerkenen som katten min på elegant vis knuste i kveld.

Men er det noen som kjenner igjen denne tallerkenen og vet hvor den evt er å få kjøpt? På undersiden står det:

1794

Thun

Czech Republic

1

Inglazed

Det er en blå kant på den som ikke vises godt på bildet.

post-37809-0-98695200-1335136181_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler du får kjøpt en del til dette service. Alternativet er å raide noen loppemarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette?

Det lignet veldig, tusen takk. Bildene var for små, men jeg kan undersøke mer. Stress å måtte importere evt, men det får gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lignet veldig, tusen takk. Bildene var for små, men jeg kan undersøke mer. Stress å måtte importere evt, men det får gå.

Jeg syns det ser ut som det er AKKURAT samme tallerkener. :) Eller jeg syns ikke det, jeg ser at det er det bare sånn til informasjon! Løp & Kjøp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette?

Hvordan i all verden greide du det? :takke:

(Ikke min tallerken altså, jeg ble bare så imponert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden greide du det? :takke:

(Ikke min tallerken altså, jeg ble bare så imponert!

:sjenert: Vel, fikk vondt av ts da hun sa hun hadde lånt servise av noen eldre mennesker og tenkte hvor lei seg de ville blitt. :tristbla: Så jeg gjorde litt detektivarbeid :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Vel, fikk vondt av ts da hun sa hun hadde lånt servise av noen eldre mennesker og tenkte hvor lei seg de ville blitt. :tristbla: Så jeg gjorde litt detektivarbeid :sjenert:

Hvis jeg trenger å finne en nål i en høystakk noen gang skal jeg spørre deg :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...