Gå til innhold

Kvise/klump på piercingen?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

2r2c2nr.jpg

Hva er dette? Det er ikke kvise, jeg har prøvd å klemme den og har stukket hull som dere kan se(kjempedumt, jeg vet).

Kan det være en vorte? Den er myk, og er liksom bare en klump av hud. Ser ut som jeg har masse hår på magen på bilde også, men er bare små dun som ser ut som pels med blits.. :filer:

Endret av loraine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den ganske nylig tatt? såfall kan det være at du har betennelse også er det en "oppsamling" under.

Skrevet

Er den ganske nylig tatt? såfall kan det være at du har betennelse også er det en "oppsamling" under.

Den er tatt for to-tre mnd siden. Piercingen verker en del, så kan jo være betennelse, men den gjør jo ikke vondt..

Skrevet

Er den tatt for to måneder siden, er det på tide med kontroll uansett. Stikk innom der du tok den og få dem til å se på det.

Har du mot formodning tatt den selv, går du til en profesjonell piercer og får den sjekket ut.

AnonymBruker
Skrevet

Råd som fungerer, har opplevd det samme selv: Smør JOD på!

Skrevet

Hvor får jeg tak i jod da?

Har ikke tatt den selv, tatt den hos en av norges øvrigste piercere, så er profesjonelt..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg tak i jod da?

Har ikke tatt den selv, tatt den hos en av norges øvrigste piercere, så er profesjonelt..

Er dessverre usikker. Tror det er på apoteket, eller på butikken. Jeg vet bare at det fungerer, fikk det av en venninne.. Kanskje noen andre her inne vet. Det fungerer iallefall gull!

Gjest EryMax
Skrevet (endret)

Jod får du kjøpt på apoteket, spør de som jobber der etter det. Det er ei sånn lita brun flaske med hvit kork, selve etiketten er hvit med grønn kant og sort skrift

Endret av EryMax
Skrevet

Snodig, har en sånn jeg også, det kom noen måneder etter at jeg tok piercingen, og har hatt det et par måneder nå. Skal prøve jod, takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...