tingelingen00 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei! Tok silikon under muskelen mandag som var. Har selvfølgelig hatt vondt, men har ikke hatt i nærheten så vondt som jeg hadde trodd. Har vært i kjempe fin form siden dag en, og er svært fornøyd! Men jeg har et par spørsmål. Smertene som er verst kommer når jeg har ligget lenge, eks. når jeg står opp om morgenen kjennes det ut som noen sager med sag på såret. Det er der jeg har hatt de verste smertene. Er det normalt? Jeg har heller ikke blitt blå i det hele tatt, utenom en bitteliten blåflekk som ikke synes under puppen. Vil de komme etter hvert, eller har jeg vært heldig? Også lurer jeg på en ting til. Puppene er naturligvis harde og veldig hovne. Men de er ikke så hovne lenger, og den ene puppen er noe mindre enn den andre. Denne har blitt mye slappere og mer naturlig også. Er det normalt med stor str. forskjell til hevelsen har gått over? Andre som har opplevd å hatt en pupp som er større enn den andre? Den ene henger nesten litt mens den andre strutter som bare det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hadde du litt forskjellig str før du fylte i silikon? En plastisk kirurg fortalte meg at den str forskjellen følger etter selv om en tar silikon, er noe med formen på selve brystet.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Kanskje den ene holder på å kapsle inn innlegget? Det skjer.
christine_ Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Alt det du nevner er helt naturlig! Ingenting å bekymre seg over! Puppene kan se forskjellige ut i lang tid, men de tilpasser seg etterhvert! Godt du heller ikke har hatt noe særlig vondt i etterkant av operasjon, jeg trodde jeg kom til å bli liggende dårlig i ukesvis Men neida! Angrer ikke et sekund!! Hvor mye la du inn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå