Gjest lommerusk Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Noen som vet om noen gode tattoovører i trondheims-området som er flinke til å tattoovere over arr? Pris har ingenting å si... Noen som har erfaringer eller vet noen som har tattoovert seg og er fornøyd? (I trondheim helst!)
Thought-Fox Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Flaming Heart, Freaks og Lowlife skal være bra steder.
Gjest lommerusk Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Flaming Heart, Freaks og Lowlife skal være bra steder. Har du noen erfaringer eller andre som har erfaringer med dem? :happy:
Thought-Fox Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 (endret) Har ingen erfaringer fra noen steder i Trondheim selv, men disse stedene blir veldig ofte anbefalt av folk som har peiling på kroppsmodifikasjon. Jeg har dessuten sett tatoveringer fra Flaming Heart og Lowlife, og resultatene er jevn over svært bra. Endret 24. april 2012 av Era_Vulgaris
Gjest lommerusk Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Har ingen erfaringer fra noen steder i Trondheim selv, men disse stedene blir veldig ofte anbefalt av folk som har peiling på kroppsmodifikasjon. Jeg har dessuten sett tatoveringer fra Flaming Heart og Lowlife, og resultatene er jevn over svært bra. Ok, takk for svar
Niennas Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Kan jeg spørre om hva slags arr det er snakk om? Min tenårsingstid inneholdt selvskading, og jeg tok en tatovering over hele underarmen min for å "skjule arrene". De vises faktisk bedre. Men det er meg, og min kropp.
Gjest lommerusk Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Kan jeg spørre om hva slags arr det er snakk om? Min tenårsingstid inneholdt selvskading, og jeg tok en tatovering over hele underarmen min for å "skjule arrene". De vises faktisk bedre. Men det er meg, og min kropp. Selvskading, kutt på armer..
Niennas Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Selvskading, kutt på armer.. Snakk med tatovør. Men jeg tror desverre ikke at det er så lett å "fjerne de".
Gjest lommerusk Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Snakk med tatovør. Men jeg tror desverre ikke at det er så lett å "fjerne de". Sant det, jeg ser ikke for meg at de "bare forsvinner", men at de kanskje blir mindre synlige
pantora Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Mine ble også mer synlig av tatto, eller kanskje ikke mer synlig, men det blir jo økt fokus dit... Kan være greit å være forberedt på det
Gjest lommerusk Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Mine ble også mer synlig av tatto, eller kanskje ikke mer synlig, men det blir jo økt fokus dit... Kan være greit å være forberedt på det Jojo, sant det.. Men vil heller ha noe fint å se på enn bare stygge arr
Binta Ba Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 En vennine av meg tok faktisk tatovering for å dekke arr, men hovedakelig i skygger..de greide å få arrene inn i tatoveringens mønster, slik at de duse skyggene gikk over til selve arrene som eventuelt ikke kunne tatoveres. Veldig, veldig pent resultat. Dette var på Lucky 7 i Oslo.
Gjest lommerusk Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 En vennine av meg tok faktisk tatovering for å dekke arr, men hovedakelig i skygger..de greide å få arrene inn i tatoveringens mønster, slik at de duse skyggene gikk over til selve arrene som eventuelt ikke kunne tatoveres. Veldig, veldig pent resultat. Dette var på Lucky 7 i Oslo. Hørtes spennende ut det hadde vært supert om de hadde fått til det med mine arr
Binta Ba Skrevet 25. april 2012 #15 Skrevet 25. april 2012 Hørtes spennende ut det hadde vært supert om de hadde fått til det med mine arr Søk de opp på Facebook, og send f.eks bilde til mail eller lignende og spør. De har sett det før, og gjort det før:)
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #16 Skrevet 25. april 2012 Elton på Flaming Heart i Trondheim er en av byens beste! =)
Gjest lommerusk Skrevet 25. april 2012 #17 Skrevet 25. april 2012 Elton på Flaming Heart i Trondheim er en av byens beste! =) Takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå