Gjest gjesten Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei hei Jeg har den siste tiden hatt kløe/stikking i underlivet, og lurer da på om dette kan tyde på en eventuell graviditet :gjeiper: ? har også hatt saltaktig utflod (oppdaget i går), og vet ikke om dette også ha en sammenheng. Hva mener dere? Går på minipiller, og vet sjangsen er der for ufrivillig graviditet.. Hilsen meg
Lovealii Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 De ovennevnte er ikke symptomer på graviditet. Men nå er jo ikke jeg så flink akkurat det området, så det kan hende jeg tar feil..
Gjest Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Ifølge spåkula mi er du ikke det, men om du er usikker er det lurt å ta en test 3
Athene Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Ingenting av det du nevner er symptomer på graviditet. Men når tanken først har satt seg er den vanskelig å bli kvitt, og du kommer garantert til å kjenne symptom på symptom. Så det er like greit å ta en test og få det avkreftet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Det kan virke som du er gravid med tvillinger. 3
Minya Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Ifølge spåkula mi er du gravid med en urinveisinfeksjon med tilhørende fluesopp. Gå til legen før kjønnsleppene råtner bort. 3
Gjest Anonym Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Neineinei, dette høres ut som sopp for meg, ikke graviditet... Ta en tur på apoteket/legen. På apoteket får man et "sett" med både krem til å ha utpå og vagitorier. Men du burde kanskje ta en graviditetstest for å være sikker
Gjest gjesten Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg har den siste tiden vært plaget med luft i magen. Lufta kommer ut begge veier
Gjest gjesten Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 smakte du på utfloden din? Samboern oppdaget det under S**.
Gjest gjesten Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 Høres mer ut som sopp. Er det da vanlig å få mye hvit/gulaktig utflod?
Frk.Tyttebær Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Hvis utfloden lukter, så høres det mer ut som bakteriel vaginose. Det er enkelt å fikse, du får en resept hos legen. Man kan både ha det og sopp. Soppen kan gjøre at du får kløe neden til. Du kan prøve å kjøpe en sånn pakke med canesten på apoteket, med både krem til å smøre på og en stikkpille til sjeden. Om ikke dette får slutt på kløen og utfloden ville jeg oppsøkt en lege for en gynekologisk undersøkelse, der dem tester for bakteriel vaginose, klamydia, etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå