Gjest jente 26 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei, har lagt inn 245 cc under muskel for 4 uker siden.Tiden etterpå har vært veldig smertefull og vanskelig.Under armen (spes høyre) har en stor blåmerke og huden er veldig hard.Har gått på antibitoikakur pga smerter.Er det noen flere som har slitet med det?Når blir det bra? Begynner å bli helt deprimert og har så lenge ingen glede av mine "pupper".Hadde en AA før og nå en liten B,så har absolutt ikke overdrived..
Gjest White :) Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Hei Når jeg var 19 år ( for 11 år siden ) opererte jeg inn siliconproteser under brystmusklene. Jeg kan huske at det tok fire fem uker før jeg kunne ligge på siden om natta. Det var veldig vondt første uka. Akkurat som om man er SKIKKELIG støl i musklene. Kunne ikke utføre mye fysisk aktivitet. Jeg fikk sterke smertestillende som jeg hadde i ca 7 dager. Trengte ikke antibiotika. Var ingen infeksjon etter operasjonen. Men jeg var på jobb etter tre dager. Hvis du har komplikasjoner så er det i din, og kirurgens beste interesse at du går på oppfølingstime der du kan få sjekket eventuelle problemer. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå