Gå til innhold

Bevegelsesradius i 1.klasse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bor i et "villastrøk" med 30-soner i veiene her. Det er liksom to boligfelt som ligger på hver sin side med skolen i midten. Gangavstand til skolen herfra er vel ca 1,2 km, boligfeltet på andre siden strekker seg vel nærmere 2 km videre.

Mitt spørsmål: dere som har/har hatt 1.klassinger. Hvor stor bevegelsesradius fikk de våren i 1.klasse? Jeg har egentlig ikke holdt igjen vår 1.klassing, men hun har aldri spurt om å gå særlig langt (annet enn til ei venninne 8 hus lenger ned i samme vei f.eks.)

Jeg vet ikke hva jeg er komfortabel med, ikke hva jeg BURDE være komfortabel med eller hvor jeg bør sette grensa.... Hun har fortsatt ikke bedt om å få gå steder egentlig, men jeg ønsker å være litt forberedt når spørsmålet sannsynligvis kommer utover våren og sommeren!

Trenger litt innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente som er like gammel som barnet ditt. :) Vi bor i en kort blindgate hvor også flere klassevenner bor, og det er også et lite skogholt som ligger ikke langt fra huset vi bor i. Hun får ikke lov til å gå ut av blindgaten uten å si i fra. Men jeg må innrømme på at jeg er spent på hvordan det vil bli mottatt utover våren og sommeren. Jeg er student og leier sokkelen i huset til bestevenninna hennes, så i vinter har de stort sett trøyd seg god i hagen som er av grei størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...