Gå til innhold

Villa Lilleborg eller Disen gård?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal gifte oss neste sommer og står nå mellom lokalene Villa Lilleborg på Ormøya eller Disen gård. Har noen erfaringer med disse lokalene? Vært gjest her eller leid lokale selv?

Villa Lilleborg er dobbelt så dyrt (siden vi skal leie lokalet både fredag og lørdag for å få dekt bordet dagen før osv) som Disen gård, der det koster ca 7000 kr for en hel helg.

Er det verdt prisforskjellen? Hva mener dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi har valgt disen gård. Var ikke engang å så på villa lilleborg for forstod det slik at man ikke kunne stille med både mat og drikke selv der. Mulig jeg har misforstått, men bør rett i nærheten av disen gård så er fornøyd med det valget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disen gård er utleid alle helger til midten av september 2013. Fint sted, så hvis du vil ha bryllupet ditt der må du håpe at noen avbestiller eller utsette til etter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disen gård er utleid alle helger til midten av september 2013. Fint sted, så hvis du vil ha bryllupet ditt der må du håpe at noen avbestiller eller utsette til etter sommeren.

:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i selskap på Villa Lilleborg, og det kan jeg anbefale! Kjempefine lokaler. Drikke ble kjøpt inn selv, mat vet jeg ikke helt. Men den var uansett utrolig god, og de som serverte var hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sjekket trosterudvillaen. Står desverre på deres nettsider at de foreløpig kun har utleiekontrakt med oslo kommune frem til september 2012 og at de ikke kan leie ut til private arrangementer etter dette. I allefall ikke før de får ny kontrakt. Synd, fordi der og er det veldig fint. Desverre erfarte vi at de stedene som er fine med lav leie er booket laaaangt frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...