Gå til innhold

Singel hele livet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om onanering? Hørt om sex uten forpliktelser? Hørt om fucking good friends? Hørt om nære venner som man kan dele alt med? ;)

Jeg har hørt om alt dette, men vi beveger oss tydeligvis i svært forskjellige typer vennekretser. Uansett, hva har sex uten forpliktelser med kjærlighet å gjøre? Hva har onani med saken å gjøre? Jeg deler mye med vennene mine, men de vil aldri få rollen som kjæreste. Det er to vidt forskjellige ting i min verden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

man kan få psykiske problemer av og alltid være alene og aldri bli elsket eller få gitt kjærlighet til andre.

Ikke dersom det er et bevisst valg. Man kan derimot få psykiske problemer om man går rundt og leter til man blir gal. Hvis man fokuserer på andre ting enn at man er singel, så får man ikke psykiske problemer. Går man rundt og depper og synes synd på seg selv hele dagen, da kan man få det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har onani med saken å gjøre?

Det var du som begynte å snakke om sex. Man kan ha sex med seg selv :)

Jeg deler mye med vennene mine, men de vil aldri få rollen som kjæreste. Det er to vidt forskjellige ting i min verden.

Venner er for meg mye nærere. Venner beholder man hele livet, kjæreste er ofte bare en kortere periode.

Skrevet

Venner er for meg mye nærere. Venner beholder man hele livet, kjæreste er ofte bare en kortere periode.

Da har du valgt feil "kjæreste".

Skrevet

Ja. Å være singel hele livet vil jo prege livet ens akkurat som det å være i et forhold og få barn vil sette sitt preg på livet ens.

Hvorvidt man er singel hele livet eller stifter familie beror først og fremst på holdninger.

AnonymBruker
Skrevet

Sexbiten klarer man å fikse selv, ved onanering og fantasi.

Men nærheten savner man, såklart.

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo fortsatt ha både sex (pulevenner) og kjærlighet (familie, kjæledyr, barn) i livet sitt selv om man er singel... Så ja, jeg kunne nok vært evig singel

MEN (det er alltid et men), jeg har per i dag vissheten om at jeg har nok av tilbud, så derfor er singeltilværelsen et valg. Jeg kunne alltids ta til takke med fyren på nabobordet på puben som vil gifte seg med meg, hvis det var et mål i seg selv. Det er jo ikke akkurat noen utsøkt kunst å skaffe seg mann, snørrunger og stasjonsvogn :roll: Den dagen det ikke lengre er noe reelt valg å være singel, så kanskje jeg ser ting litt annerledes :tunge1:

Men inntil da: Freeeedom rulez :Hehe:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er da ikke tull. En kombinasjon av mange forskjellige forhold kan skape et monster og mangel på kjærlighet kan være en av disse forholdene. De fleste ender selvfølgelig ikke opp som monstre, men man kan få psykiske problemer av og alltid være alene og aldri bli elsket eller få gitt kjærlighet til andre.

Tror det er mye sannhet bak dette

Hvis jeg ikke husker feil, så var det en psykiater som hadde en teori om at Breivik fikk mest nytelse av å skyte jentene på Utøya(tror han drepte flest jenter?) Dette pgr. av all bitterheten hadde mot motsatte kjønn

Men nå som han har blitt massemorder, så får han vell mere oppmersomhet fra kvinner en hva han har gjort i hele sitt liv.

Litt av en verden vi lever i!

Endret av danbanan
Skrevet

Jeg vil ikke være singel hele livet.

Men - jeg vil heller være singel enn å skulle 'slå meg til ro' med noen som kun er ok.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, spørsmål taes på Ris og Ros

Sophie-Ann, mod

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktig at jeg kan klare meg uten kjæreste hvis jeg ikke finner noen som er bra nok. Det er bedre å være evig singel enn å være i et dårlig forhold. Jeg ønsker meg en livspartner, men livet går fint uten. Men det er nok sannsynlig at jeg kommer til å bryte med mine egne prinsipper og få meg enn f-ing good friend etter hvert.

AnonymBruker
Skrevet

"Kjæresten er gjerrig", "Kjæresten stresser meg", "Kjæresten ga meg klamydia", "Kjæresten var utro", "Kjæresten tenner ikke på meg", "Kjæresten lyver så jævlig!", "Kjæresten flørter med andre damer på Facebook", "Fersken kjæresten på cafe med eksen", "Kjæresten bruker fortiden min mot meg"...

Har lest litt på samlivsforumet i det siste, og kan bare si en ting: Nyt singellivet! Dere vet ikke hvor heldige dere er!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorvidt man er singel hele livet eller stifter familie beror først og fremst på holdninger.

Care to elaborate?

AnonymBruker
Skrevet

Sexbiten klarer man å fikse selv, ved onanering og fantasi.

Men nærheten savner man, såklart.

Man får det med nære venner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, så var det en psykiater som hadde en teori om at Breivik fikk mest nytelse av å skyte jentene på Utøya(tror han drepte flest jenter?) Dette pgr. av all bitterheten hadde mot motsatte kjønn

Breivik var ikke jomfru hvis du tror det. Og han får flere kjærlighetsbrev enn de fleste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter bare ikke hvordan folk her inne sidestiller venner med kjærester. Jeg ligger da ikke rundt med personer i venneflokken min. Det ville blitt mye drama tror jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er fast bestemt på å være singel resten av mitt liv.

Har hatt min dose med kortvarige og langvarige forhold, men har nå vært selvvalgt singel siden jeg flyttet til Oslo for 9 år siden.

Friheten er mer verdt enn fordele ved å binde seg i et fast forhold. Sosialt samvær har jeg i massevis med gode venner, og en ONS en gang i blandt tilfredstiller mesteparten av mitt seksuelle behov.

• Liker 2
Skrevet

Friheten er mer verdt enn fordele ved å binde seg i et fast forhold.

Et forhold trenger ikke å føles som et fengsel heller da. Det kommer jo helt an på deg og typen.

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Er ikke så lett å finne seg kjæreste heller

AnonymBruker
Skrevet

Et forhold trenger ikke å føles som et fengsel heller da. Det kommer jo helt an på deg og typen.

Så klart.

Men uansett hvor smidig og fleksibel partneren er er man aldri så fri som når man er singel. Ingen av jentene jeg tidligere har vært sammen med godtok at jeg i løpet av dagen bestemte meg for å reise til Praha på guttetur med en kompis samme ettermiddag. Ei heller har de likt at jeg hadde ONS med ei jeg møtte på byen.

Altså; friheten er mer verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...