Gå til innhold

Singel hele livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kunne tenke seg å være singel hele livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjenner flere som påstår at de trives som evig single, men jeg personlig vil ikke leve som singel hele livet. Jeg ønsker meg familie og alt det som følger med i den pakka.

Endret av Pene sko...
Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Ja kan godt tenke meg å være singel resten av livet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være ufrivillig singel fra vugge til grav er forferdelig. Alle trenger kjærlighet, inkludert de stygge, de handicapede og de psykisk syke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å være ufrivillig singel fra vugge til grav er forferdelig. Alle trenger kjærlighet, inkludert de stygge, de handicapede og de psykisk syke.

...og Breivik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...og Breivik.

Nei. Breivik er et unntak. Man kan dog lure på om han ikke ville blitt så radikalisert om han levd i et forhold med et annet menneske, fått andre impulser, blitt utfordret osv. Det kan godt hende Breivik er et tragisk resultat av mangel på kjærlighet i ung og ikke minst voksen alder. Det og alltid være alene kan gjøre noe med deg som et menneske. Man har bare seg selv og tankene sine. Det bli for mye.

• Liker 1
Skrevet

Tja, heller singel enn forhold med barn i hvert fall. Et forhold uten barn kunne jeg nok ha trivdes i.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke helt selvvalgt, men jeg kan fint leve som singel resten av livet, det er uproblematisk. Kjedelig som gamling, men den tid, den sorg.

Skrevet

Nå er det ikke helt selvvalgt, men jeg kan fint leve som singel resten av livet, det er uproblematisk. Kjedelig som gamling, men den tid, den sorg.

Man kan jo fint ha venner selv om man er gammel? Har man OK helse og kan reise som gammel kan man ta seg god tid!

AnonymBruker
Skrevet

Fram til nå har jeg trivdes godt som singel, men det siste året har jeg for første gang merket at jeg har lyst på kjæreste (bortsett fra de gangene jeg har vært forelsket).

AnonymBruker
Skrevet

Men man har jo venner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men man har jo venner?

Har du sex med vennene dine? Kryper du inn i armkroken til vennene dine og sier at du elsker dem? Får du barn med vennene dine? Ikke vanlig i min krets i hvertfall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende Breivik er et tragisk resultat av mangel på kjærlighet i ung og ikke minst voksen alder.

For noe tull! Jeg har vært singel hele livet og kunne aldri gjort noe lignende. Jeg behandler andre mennesker godt.

Breivik er et resultat av irrasjonell tankegang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som gamling dør folk fra en, og det må være utrolig kjipt å miste kjæresten. Man får jo venner på gamlehjemmet :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg klarte det, det hadde gjort ting mye lettere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er av den evig single typen og det fungerer stort sett helt greit. Jeg lurer på om det fortsatt vil være greit når ungene har flyttet hjemmefra.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sex med vennene dine? Kryper du inn i armkroken til vennene dine og sier at du elsker dem? Får du barn med vennene dine? Ikke vanlig i min krets i hvertfall.

Hørt om onanering? Hørt om sex uten forpliktelser? Hørt om fucking good friends? Hørt om nære venner som man kan dele alt med? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man vil ha barn blir det noe annet. Men ikke alle vil det.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har barn og har likevel ikke lyst til å være singel resten av livet. Det er helt greit og noen ganger deilig å være singel, men av og til savner jeg en kjæreste.

Jeg tror det viktigste uansett er å ha fokus på det som er bra i livet og ikke henge seg opp i det man ikke har. Forøvrig tror jeg man helt fint kan være lykkelig som evig singel og at det er et valg man kan ta. Det er jo bare et valg og det fine med valg er at man kan endre dem dersom man vil.

AnonymBruker
Skrevet

For noe tull! Jeg har vært singel hele livet og kunne aldri gjort noe lignende. Jeg behandler andre mennesker godt.

Breivik er et resultat av irrasjonell tankegang.

Det er da ikke tull. En kombinasjon av mange forskjellige forhold kan skape et monster og mangel på kjærlighet kan være en av disse forholdene. De fleste ender selvfølgelig ikke opp som monstre, men man kan få psykiske problemer av og alltid være alene og aldri bli elsket eller få gitt kjærlighet til andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...