Gjest Jørn Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei, Jeg har aldri brukt badstu før, men har nå planer om å gjøre det, etter trening. Utfordringen er at ved det treningssenteret jeg trener, så er det felles badstu. Dermed lurer jeg på enkelte ting 1. Jeg vet at jeg må/bør bruke håndkle, men bør jeg også beholde boxer på, eller kan man være naken under håndkleet? Jeg ønsker å beholde boxeren på, men ønsker ikke å fremstå som harry. 2 Jeg er litt hårete (jaja, har ikke valgt det selv), og ønsker derfor faktisk å bruke en form for meget tynn ermeløs trøye også, slik at jeg ikke skremmer jentene med rygghåret mitt. Vil dette bli ansett som harry? 3 er det andre ting jeg bør huske på/tenke over?
I Grosny Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hei, Jeg har aldri brukt badstu før, men har nå planer om å gjøre det, etter trening. Utfordringen er at ved det treningssenteret jeg trener, så er det felles badstu. Dermed lurer jeg på enkelte ting 1. Jeg vet at jeg må/bør bruke håndkle, men bør jeg også beholde boxer på, eller kan man være naken under håndkleet? Jeg ønsker å beholde boxeren på, men ønsker ikke å fremstå som harry. 2 Jeg er litt hårete (jaja, har ikke valgt det selv), og ønsker derfor faktisk å bruke en form for meget tynn ermeløs trøye også, slik at jeg ikke skremmer jentene med rygghåret mitt. Vil dette bli ansett som harry? 3 er det andre ting jeg bør huske på/tenke over? Den trøya MÅ du droppe. Pels er bare kult. Og trøye i badstue, det er noe helt nytt, kanskje verdensnyhet. Håndkle er nok. 3
Gjest Jørn Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Men hva syns jentene om pels på badstubrukere? Hadde ikke badstuen vært felles så ville jeg jo bare ha vært naken, med håndkle som sitteunderlag kanskje.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg bryr meg ikke, men nå har jeg en samboer med hårete rygg. Jeg vet hvor plagsomt han synes det er. Det er jo ikke noe man velger. Hvor gammel er du, TS? Tenker litt må at voksne kvinner skjønner mer enn de helt unge.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Jeg har også noe hår på skuldrene. Kanskje best å bare droppe dette. Eller finne en badstu kun for menn. Men da må jeg skifte treningssenter.
kaprifolen Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Man velger ikke å bli hårete, men man velger definitivt å FORBLI det. Bestill en vokstime og bruk håndkle som faktisk er stort nok til å dekke skikkelig til når du har det rundt livet.
Gjest Jørn Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Man velger ikke å bli hårete, men man velger definitivt å FORBLI det. Bestill en vokstime og bruk håndkle som faktisk er stort nok til å dekke skikkelig til når du har det rundt livet. Jeg har vokset det vekk før, men orker ikke å gjøre det nå. Har hverken tid eller lyst (da det gjorde utrolig vondt). ønsker ikke å blotte meg i det hele tatt, så det siste vil ikke være noe problem egentlig. Men du ville ha syntes at det var ekkelt med en hårete fyr i samme badstu som deg?
saltvann Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Siden det er felles badstue kan det hende det sitter folk med litt "klær" på. Det at du har hår på ryggen må du ikke tenke over. Du er den du er Så lenge du ikke setter deg rett ved siden av en annen så går det nok greit (men dette gjelder alle, med eller uten hår!). KOS DEG! :D
Sweet77 Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Hah, hårete er kult, TS! Litt primalt og deilig, på en måte.. Drit i hva folk tenker - noen vil finne det drithot, noen vil sikkert ikke like det, men who cares? Kanskje du finner en beundrerinne.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 DET ER INGENTING GALT MED Å HA HÅR! Kjenner jeg blir rimlig forbannet på dette elendige samfunnet som har funnet ut at alle må være glattbarberte! 4
Gjest KateW Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Jeg har vokset det vekk før, men orker ikke å gjøre det nå. Har hverken tid eller lyst (da det gjorde utrolig vondt). ønsker ikke å blotte meg i det hele tatt, så det siste vil ikke være noe problem egentlig. Men du ville ha syntes at det var ekkelt med en hårete fyr i samme badstu som deg? Hva skal du i badstu, dersom du ikke vil ta av deg klærne? Helt ærlig? Og for det andre, hvem tror du egentlig sitter og betrakter rygghårene dine, når de er i badstu? Folk har annet å tenke på. Lover!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Voksne menn har hår på kroppen. Det er et faktum. Behold håndkleet på. Ikke skræv så man får innsyn rett oppi )#(&¤90 +dangelet. Ikke glan. Ha det kos, badstue er avslappende. Hilsen voksen dame på førr.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Null stress med hår, Hilsen jente på 22
kaprifolen Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Jeg har vokset det vekk før, men orker ikke å gjøre det nå. Har hverken tid eller lyst (da det gjorde utrolig vondt). ønsker ikke å blotte meg i det hele tatt, så det siste vil ikke være noe problem egentlig. Men du ville ha syntes at det var ekkelt med en hårete fyr i samme badstu som deg? Jeg hadde nok ikke tenkt over det om en fremmed hadde hårete rygg, da skulle det i tilfelle vært bra ekstremt. Poenget mitt er at om det er hårene som hindrer deg, fjerner du dem. Du vil garantert tiltrekke deg mer (forundret, uønsket?) oppmerksomhet med klær på, enn med hårete kropp.
I Grosny Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Jørn. Jeg synes du har ett ugreit syn på det med hår. Hvis du føler at det ikke er fint, så vil du kanskje utstråle noe negativt. Når du skjønner at det faktisk er bra, så vil du trolig utstråle ett bedre kroppsspråk, og da vil alt med deg, både hud og hår, bli mer tiltrekkende. En selvsikker middels utseende mann er mer tiltrekkende enn en vakker usikker mann . Kvinnene tiltrekkes gjerne av en trygg og sikker utstråling. Og får å få det må man lære å like seg selv og akseptere seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå