Gå til innhold

Toro ferdigmat

Fremhevede innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg kjøper aldri ferdigmat, virkelig. Men jeg "vant" en aldri så liten spørrekonkurranse i nærbutikken, og premien var en pakke med sånn Toro Velbekomme lasagne. Greit nok. Men jeg lurer på om den "må" tilberedes med plastgreia over, eller om jeg kan ta den i en liten boks og varme den i mikroen i den? Eller er hele poenget av plastfolien skal være på?

Tenkte ha med som lunsj på skolen i morgen, mer praktisk å ha den i en liten matboks. Og ikke le, jeg kjøper virkelig aldri sånn mat.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt problemet her jeg, hvorfor er det mer praktisk å ta ut lasagnen og oppbevare den i egen boks, framfor å ta med lasagnen i den boksen den er i? :klø:

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Fordi den plastgreia den er i iflg flere av mine studiekamerater ikke tåler så mye som en matboks :P Ikke at jeg kaster maten min rundt, altså. Får heller spørre om den kan varmes i noe annet enn den plastgreia den kommer i da, for å omformulere.

Skrevet

Det er jo pappemballasje uten på plasten, så den er da ikke så skjør. Litt av greia med plasten er at den lager en lyd når maten er ferdig. Du må ikke ha plasten på. Hvis du heller vil ha den i en egen boks kan du selvfølgelig gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...