Gå til innhold

Menn som ikke er så kinky...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i over et år nå, og jeg har vel kanskje et par spesielle preferanser innenfor sex. Nå begynner jeg å bli redd for at jeg aldri skal finne noen som tenker slik som meg, noen som passer sammen med meg seksuelt.

Det jeg lurer på er om dere menn som i utgangspunktet ikke er så veldig kinky, eller ikke har noen spesielle fantasier, er villige til å strekke dere et lite stykke likevel?

Er folk flest åpne for å prøve relativt uskyldige ting?

Hvor går din grense?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg har vært singel i over et år nå, og jeg har vel kanskje et par spesielle preferanser innenfor sex. Nå begynner jeg å bli redd for at jeg aldri skal finne noen som tenker slik som meg, noen som passer sammen med meg seksuelt.

Det jeg lurer på er om dere menn som i utgangspunktet ikke er så veldig kinky, eller ikke har noen spesielle fantasier, er villige til å strekke dere et lite stykke likevel?

Er folk flest åpne for å prøve relativt uskyldige ting?

Hvor går din grense?

Har ingen sånne grenser. På hvilken måte er du kinky?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring sier at mannfolk som holder seg til rock og metalmusikk er de som er mest åpne for å utforske spesielle ting. Uskyldige ting tror jeg mange menn går med på.

Skrevet

Selv er jeg vel as kinky as they come. :gjeiper: Siden du poster anonymt burde det jo ikke være noen fare å konkretisere hva slags kinky interesser du har. Det vil gjøre det lettere å anslå hvor lett eller vanskelig du vil ha for å finne noen som matcher deg.

Skrevet

Min erfaring sier at mannfolk som holder seg til rock og metalmusikk er de som er mest åpne for å utforske spesielle ting. Uskyldige ting tror jeg mange menn går med på.

Så du har testet ut et representativt utvalg menn fra hver musikksjanger for å komme fram til dette?

Jeg er nysgjerrig - hvor kinky er en operaelsker i forhold til en countryfan?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel først og fremst bondage, analplay i alle former, otk spanking, ass to mouth, playrape og diverse innen bdsm. Samtidig så er jeg ikke utelukkende underdanig, og det virker som om de fleste menn jeg kommer i kontakt med vil ha enten en underdanig, en domina eller bare helt vanilje. Selv er jeg alle tre i varierende grad, og jeg tror ikke jeg er villig til å gi avkall på noen av delene.

Når jeg leser over listen min selv så synes jeg jo egentlig ikke det er så veldig kinky. Men jeg snakker ikke så mye med veninner om det, så det er litt vanskelig å si for meg. Slik er det iallefall, og hvis det viser seg at alt dette er ganske vanlig så er det jo bare bra for meg :lur:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Så du har testet ut et representativt utvalg menn fra hver musikksjanger for å komme fram til dette?

Jeg er nysgjerrig - hvor kinky er en operaelsker i forhold til en countryfan?

Jeg sier ikke at det er slik, men at erfaringen min viser seg slik. Som da et tips til ts om å teste rockegutta om hun sliter slik med å finne en som er med ting.

Gjest Maruwan
Skrevet

Det er vel først og fremst bondage, analplay i alle former, otk spanking, ass to mouth, playrape og diverse innen bdsm. Samtidig så er jeg ikke utelukkende underdanig, og det virker som om de fleste menn jeg kommer i kontakt med vil ha enten en underdanig, en domina eller bare helt vanilje. Selv er jeg alle tre i varierende grad, og jeg tror ikke jeg er villig til å gi avkall på noen av delene.

Når jeg leser over listen min selv så synes jeg jo egentlig ikke det er så veldig kinky. Men jeg snakker ikke så mye med veninner om det, så det er litt vanskelig å si for meg. Slik er det iallefall, og hvis det viser seg at alt dette er ganske vanlig så er det jo bare bra for meg :lur:

TS

Jeg tror du kommer til å gjøre en fyr veldig lykkelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kommer til å gjøre en fyr veldig lykkelig.

Jeg er ikke så sikker på det, mine likesinnede gjemmer seg tydeligvis godt :sukk:

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på det, mine likesinnede gjemmer seg tydeligvis godt :sukk:

Haha! Er du gal? Hvor er det du blir kjent med menn? På bedehuset?

Du aner ikke hvor vanlig det er at menn vil gjøre de tinga du beskriver, men får ikke lov av kjæresten. Hehe, sånn sett er du et catch.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror du bare skal gi mennene litt tid TS. Ofte tar det en liten stund før den skitneste siden kommer frem, for menn er jo, som vi alle vet, perverse og ekle hvis de kommer med forslag som er litt over kanten ;) Ikke tenkt så mye på detaljene i sexen, finn en du har kjemi med og bygg videre på det, du finner fort nok ut om han er av det liberale slaget :)

• Liker 2
Skrevet

Finnes da masse av de..

Den type sex er jo langt fra uvanlig nå for tiden =)

Så du finner nok!

Skrevet

siden du ikke vil gi avkall å domina siden av deg selv, så er det ikke alt for mange menn som tenner på å bli dominert tror jeg. meg selv inkludert.

men alt det andre du nevner er nok de fleste med på. du høres morsom ut å leke med ;-)

Skrevet

siden du ikke vil gi avkall å domina siden av deg selv, så er det ikke alt for mange menn som tenner på å bli dominert tror jeg. meg selv inkludert.

men alt det andre du nevner er nok de fleste med på. du høres morsom ut å leke med ;-)

Du tar feil. :)

Skrevet

Du tar feil. :)

OK. Flaks for henne, da. Jeg mener, hun sier hun sliter med å finne de, men siden du sier at det er mange, så er det vel sant.

AnonymBruker
Skrevet

OK. Flaks for henne, da. Jeg mener, hun sier hun sliter med å finne de, men siden du sier at det er mange, så er det vel sant.

Jeg finner mange som er dominante og mange som er underdanige. Men jeg sliter med å finne noen som er begge deler :)

TS

Skrevet

Hun sier at hun sliter med å finne noen som tenner på samme kombinasjon av fetisjer som henne. Jeg uthevet det du sa om at det er vanskelig å finne menn som tenner på kvinner med en "dominaside." Det er feil.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg sier ikke at det er slik, men at erfaringen min viser seg slik. Som da et tips til ts om å teste rockegutta om hun sliter slik med å finne en som er med ting.

Jeg tror det er tilfeldig. Den mest kinky jeg har hatt sex med var en jeg så på som helt normal, kanskje litt glatt og sossete, he blew my mind. Mens den som har skuffet meg mest var en metalgutt med et djevelsk blikk og et lurt smil som absolutt ikke passet sammen med den pusete sexen han ville ha :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg finner mange som er dominante og mange som er underdanige. Men jeg sliter med å finne noen som er begge deler :)

TS

Eksisterer mange av oss.

Skrevet

TS

Du får lete litt mer i lukkede bdsm-miljøer da. Oslo har et ganske stort et så vidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...