Gå til innhold

Gift i 2003, har fått barn/venter barn?

Hvor mange av dere som giftet dere i 2003 er gravide/fått barn?  

1. 1. Hvor mange av dere som giftet dere i 2003 er gravide/fått barn?

• ja
      11
    • nei
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg var en av dem som giftet meg i 2003 har jeg fått utallige spørsmål om vi skal ha barn snart.

På meg virker det da som en selvfølge at man skal ha barn rett etter bryllupet.

Så dere der ute, hvor mange venter barn/har fått barn av dere som giftet dere i 2003 i forhold til de som ikke har fått barn/venter barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i 2002 - og har ikke planer om barn enda. Det må da være fra par til par når man vil ha barn. Synes det er litt gammeldags at man _skal_ ha barn rett etter bryllupet.

Skrevet

jeg skal gifte meg i år :o (prøver å venne meg til at det er i år), men har ingen planer om å få barn på flere år enda

vil nyte livet som "nygift" lenge før vi drar barn i forholdet

vil også etablere meg i arbeidslivet først

osv

Skrevet

Vi skal gifte oss nå til sommeren og håper at vi kan ha et barn på vei ikke så lenge etterpå. Men vi har en sønn fra før av og ønsker at han skal bli storebror før han fyller 3. Synes det er passe mellomrom.

Skrevet

Gifter oss i juni, og kan vel tenke oss å begynne prøvinga ikke alt for lenge etterpå (men vi får nå se...)

Skrevet

Giftet meg i 2003, og er gravid. Men det var jeg når vi gifta oss og da.. :wink:

Skrevet

Giftet meg i 2003 og er gravid nå. Dette var noe vi ønsket fordi vi har alt man bør ha med tanke på hus, jobber osv i tilegg til at vi ønsker oss barn sammen da selvfølgelig :D

Men at det skal være en selvfølge at man får barn rett etter man er gift, det synes jeg ikke at det er. Noe slikt bør jo være opp til hvert enkelt par å avgjøre, hva som er riktig for de, ikke alle andre rundt de.

Skrevet

Vi giftet oss i september 2002, og har fortsatt ingen planer om barn!

Skrevet

Vi giftet oss i 2003 og verken har barn eller venter barn. Men vi har fått mange spørsmål etter bryllupet ja :wink:

Skrevet
Vi giftet oss i 2003 og verken har barn eller venter barn. Men vi har fått mange spørsmål etter bryllupet ja :wink:

Ja, herregud :o Det er helt vanvittig hvor mange som spør om det!! Nå er det gått så langt at jeg nesten blir sur hvis folk spør.. Tenkt hvis vi faktisk ønsket oss men ikke kan få!! Nå er det ikke slik (tror vi), men jeg fatter ikke at folk kan være så frekke og freidige.

Skrevet

Vi gifter oss i juni og har tenkt å bli prøvere etter det, men det er fordi vi selv vil! Men at noen skal forvente at man skal bli gravid etter bryllupet synes jeg bare er tull, det må man da virkelig kunne bestemme selv!!!

Skrevet

Me gifta oss sommaren 2002, og slik det ser ut nå, så har me ikkje lyst på barn verken nå eller i framtida. Me kan sjølvsagt endra meining, men det er jo ganske frekt å bare gå ut ifrå at alle har lyst på barn, og særleg at alle har lyst på barn rett etter at dei gifta seg! Det er ikkje så mange som spør oss om slikt, men det er nok fordi me er ganske unge endå (23), og fordi me begge studerer. Men svigermor vart litt overraska over at eg planla å studera meir etter at eg er ferdig med den graden eg tek nå, ho lurte på om me ikkje tenkte på familie?

Skrevet

Hos oss er det mange som lurer på om vi skal gifte oss fordi vi skal ha barn... Til de som har spurt mange nok ganger har jeg begynt å gi ganske spydige svar... Det kan nok hende at vi kommer til å begynne å prøve når vi har giftet oss, men det er i så fall ikke noe jeg har planer om å informere Gud og hvermann om...

Skrevet

Vi var gjester i 4 bryllup i sommer av dem er to gravide nå med termin i løpet av sommeren. Om de andre prøver eller ei vet jeg ikke, men har ikke hørt noe om det ennå

Skrevet

Huff ja!!!! Synes faktisk det er på kanten jeg for det er så innmari privat! Folk har vel ingen ting med det!

Vi giftet oss også i 2003 og koser oss uten å hverken tenke på eller ha barn.

Skrevet

Vi giftet oss i August 2003, og etter det har det vært masse mas om vi ikke skal ha barn snart. Vi har ikke tenkt å få barn i 2004, men det kan jo hende vi blir gravide i løpet av året? Prøver litt halvhjerta foreløpig da :)

Skrevet

Til tross for at jeg ikke er gift enda, er det plagsomt mange som spør eller rettere sagt maser. Nå er det gått så langt at jeg også blir sur nesten når folk spør. Er det liksom alles sak om vi skal ha barn rett etter bryllupet eller ikke? Nei, trukke det! Åh! Noen ganger blir jeg bare så irritert ass........ :roll:

Skrevet

Vi giftet oss i Juli, 2003, og har ingen barn fra tidligere. Det begynner å bli kjent for mange av våre nærmeste at vi prøver...og har gjort det en god stund..Forstår ikke helt at det skal være nødvendig å MASE om dette...Når ble det en nødvendighet å ha barn?!?! Har vi ikke annet å snakke om med hverandre når vi treffes..ja så kan det bare være det samme!! :sinna:

Kjenner at det irriterer meg litt ja!!!

Skrevet
Til tross for at jeg ikke er gift enda' date=' er det plagsomt mange som spør eller rettere sagt maser. Nå er det gått så langt at jeg også blir sur nesten når folk spør. Er det liksom alles sak om vi skal ha barn rett etter bryllupet eller ikke? Nei, trukke det! Åh! Noen ganger blir jeg bare så irritert ass........ :roll:[/quote']

Da kan vi være litt irritert sammen!!!!! :briller:

Senest i går kveld fikk jeg forespørsel. Jeg sa litt på spøk for å komme meg bort fra temaet at nå klarer vi oss fint med den nye bikkja og fikk til svar :" jammen den kan dere jo bare avlive!" :o

Vi er forskjellige gitt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...