TheSgirl Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Og hvor mange ganger har du sett den? Og hva er det med den filmen som gjør at du bare MÅ se den igjen og igjen?
Gjest kittycat Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Mean Girls - hva skal man si? beste highschool chick flick eveer. Man kjenner seg sånn igjen i den, den er morsom og jepp konge! Titanic - liker ikke romantiske klisjeer, men denne er original og en elskbar klassiker eg ikkje kan få nok av. Nydelig, rett og slett og gripende <3
HedvigR Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Lord of the Rings. Alle tre egentlig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett dem, men i hvertfall 20. Grunnen til at jeg kan se den om og om igjen er fordi den er så utrolig magisk, og jeg kommer i en helt spesiell stemning fra første stund. Særlig musikken gjør at jeg kjenner det helt inn i magen 5
TheSgirl Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Mean Girls er faktisk ganske så underholdende Jeg selv har sett "John Tucker must die" tre ganger for mye.. Blir aldri lei den. Og "The green mile" er en stooor favoritt. Elsker måten man blir tatt med igjennom alle følelsene i den. Fantastisk!
Tabris Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Dirty Dancing. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den, men må nærme seg 30 ganger i hvert fall. Vanskelig å forklare hvorfor jeg liker den så godt, men nostalgia og Patrick Swayze har mye å si.
TheSgirl Skrevet 22. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2012 Lord of the Rings. Alle tre egentlig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett dem, men i hvertfall 20. Grunnen til at jeg kan se den om og om igjen er fordi den er så utrolig magisk, og jeg kommer i en helt spesiell stemning fra første stund. Særlig musikken gjør at jeg kjenner det helt inn i magen Har selv sett den triologien mange ganger. Man blir dratt rett inn i denne eventyrverdenen og kommer ikke ut før man er ferdig! 1
Capricorn Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Forleden natt har jeg sett maaaange ganger. Har ikke tall på hvor mange. Dum og dummere har jeg sikkert sett 15 ganger. Mange av de typiske ungdomsfilmene fra 80-tallet så jeg om og om igjen. Som Skulk med stil, Å, for en bursdag, Valleygirl, St. Elmos fire, Grease, osv....
Gjest Tekola Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Star Wars (de originale), Ringenes Herre, Wedding Crashers og Jurassic Park I er vel de filmene jeg har sett flest ganger tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 If these walls could talk II Boys don't cry Flåklypa Home Alone 1 + 2 Jason Bourne (alle tre)
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Ganske mange jeg ser om igjen flere ganger egentlig. Men jeg har ofte star wars, indiana jones og jurassic park maraton. Har sett alle 7+ ganger, kjeder meg iblant og synes de er god underholdning.
Gjest enirac Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 (endret) Heile rekka med Alien-filmene, Star Wars (alle, i riktig rekkefølge) og Casshern Og Dirty Dancing 1&2 Aner ikkje hvor mange ganger eg har sett de. Casshern har eg ihvertfall sett 3-4-5 ganger. Endret 22. april 2012 av enirac
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Har ikke for vane å sette på en film jeg har sett før, så det går mest på hva jeg tilfeldigvis blir utsatt for. Tipper den jeg har sett flest ganger er en eller annen tilfeldig film jeg ikke liker spesielt godt engang, men som bare går på TV veldig ofte. En film jeg vet jeg har sett hundre ganger er Jurassic Park. Digget dinosaurer som liten, og digger de fremdeles =) Die Hard-filmene, Star Wars-triologien og Indiana Jones har jeg også sett mange ganger. Har noen venner som ser samme film flere ganger og synes den er like morsom hver gang. De kalles for hasjrøykere. Pga dem har jeg sett Waynes World, Zoolander, Jackass-filmen, Shaun of the dead, Big Lebowski, Reservoir Dogs og alt med Will Ferrell i veldig mange ganger. 1
Kassiopeia Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Dette høres kanskje rart ut, men de filmene jeg anser som mine ultimate favorittfilmer, har jeg som regel aldri sett mer enn 1-3 ganger. Er vanskelig å forklare hvorfor, jeg vil på en måte at dem ikke skal bli "oppbrukt" for meg. Hvis jeg sparer på dem, or bare ser dem igjen ved helt spesielle anledninger, blir det nesten som å få hele den første fantastiske filmopplevelsen igjen. Av filmer jeg har sett flest ganger må vel bli Pocahontas, Løvenes Konge, Mean girls, Heathers, Cruel Intentions, The texas chainsaw massacre, Bare Bea og Mamma Mia. De to første nevnte filmene er fra barndommen. Sistnevnte måtte jeg se nærmest hver dag i nesten 1 år da jeg jobbet som au-pair, tror aldri jeg har hatt en så stort hat for en film :gjeiper: Resten av de nevnte filmene så jeg veldig jevnlig sammen med mine bestevenninner i gjennom ungdomsskolen. 1
Gjest finurlig Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Dumbo er den filmen jeg har sett flest ganger :gjeiper: Synes den er så søt, og passer om man er glad eller trist
Lunivere Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Ringenes Herre triologien. Fordi du bare blir fenget av denne fantastiske eventyrverdenen, stemningen og musikken. Har sikkert sett de over 10 ganger, og blir aldri lei. 2
Gjest NerdMedSverd Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Lost in Translation, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den. Favorittfilmen A Clockwork Orange på en god andreplass.
Gjest Bobler Skrevet 22. april 2012 #18 Skrevet 22. april 2012 LOTR-triologien og The rise of the planet of the apes. Fordi de er fantastiske filmer.
Sugerøret Skrevet 22. april 2012 #19 Skrevet 22. april 2012 Lord of the rings triologien Titanic The decent og The decent 2. The Exorcist.
Gjest enirac Skrevet 22. april 2012 #20 Skrevet 22. april 2012 LOTR-triologien glemte eg visst, har vel sett den over 4 ganger ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå