Gå til innhold

Giljotin klotang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med en giljotin klotang? Som vet om denne er lettere/bedre å bruke enn vanlige klotenger? Ulemper? Jeg tenker på denne

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Jeg syntes slike klotenger er helt ubrukelige. Lett å klippe feil, du ser dårlig og det tar ofte lenger tid som gjør at hunden kanskje stresser mer hvis den ikke liker det.

Anbefaler heller denne. Klipper utrolig bra, uten å klemme neglen. Beste klotanga jeg har hatt, og jeg er heller ikke den eneste som syntes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes slike klotenger er helt ubrukelige. Lett å klippe feil, du ser dårlig og det tar ofte lenger tid som gjør at hunden kanskje stresser mer hvis den ikke liker det.

Anbefaler heller denne. Klipper utrolig bra, uten å klemme neglen. Beste klotanga jeg har hatt, og jeg er heller ikke den eneste som syntes det :)

Takk for tips. :)

Da ser det ut til at jeg var ganske heldig, siden den er på tilbud i butikken jeg var i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Takk for tips. :)

Da ser det ut til at jeg var ganske heldig, siden den er på tilbud i butikken jeg var i. :fnise:

Da ville jeg uten tvil kjøpt en. :) De holder "evig" også (blir aldri sløve). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått klotanga nå, og den virker kjempebra. Takk igjen for godt tips. :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg uten tvil kjøpt en. :) De holder "evig" også (blir aldri sløve). :)

En sannhet med modifikasjoner. Jeg liker også millers men kjøper nye hvert halvår. Har seks hunder så bruker den jo endel, men samtidig synes jeg den blir litt for fort sløv dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

En sannhet med modifikasjoner. Jeg liker også millers men kjøper nye hvert halvår. Har seks hunder så bruker den jo endel, men samtidig synes jeg den blir litt for fort sløv dessverre.

Har hatt en til to hunder i 5år, samt at vi har en på jobben som har blitt brukt i

4år nesten daglig på alt fra undulater og kaniner, til hunder.

Selvfølgelig ikke like skarpe som når de var nye, men det er ikke langt unna og slår alt annet av klotenger jeg har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Vår er kjempeskarp fortsatt, og den har vært brukt på 3 hunder i hjemmet vårt. Pluss at vi arvet den fra svigers som før oss brukte den på sin hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
On 4/22/2012 at 9:53 AM, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med en giljotin klotang? Som vet om denne er lettere/bedre å bruke enn vanlige klotenger? Ulemper? Jeg tenker på denne

 

:sjenert:

Hei! Linken fungerer ikke lenger og ingen nevner navn, hva heter klotangen dere anbefaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MarieV98 skrev:

Hei! Linken fungerer ikke lenger og ingen nevner navn, hva heter klotangen dere anbefaler? 

Millers 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...