lille_lam Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Er det noen som vet hvor mange asylmottak det er i Oslo? Og evnt. hvor i Oslo de ligger? Og om det finnes asylmottak på vestkanten i Oslo? Takk og takk
lille_lam Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Google? Jeg kom ikke inn på siden til UDI når jeg skrev det i går.
Loppe Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Det vat ett på Løren som ble lagt ned i fjor, og så er det et på Torshov som legges ned nå. Det er de jeg vet om.
Loppe Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Hmm det på Løren virker som det fortsatt er i drift. Det på Torshov er lagt ned i mars. Dette er de eneste så vodt jeg vet, og jeg jobber med barn på mottak
lille_lam Skrevet 22. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2012 (endret) Hmm det på Løren virker som det fortsatt er i drift. Det på Torshov er lagt ned i mars. Dette er de eneste så vodt jeg vet, og jeg jobber med barn på mottak ..Ja, det på Løren er i drift som jeg vet, det er nå blitt et ankomsenter i følge denne artikkelen http://www.nrk.no/nyheter/1.7132097 (fra 2010.) Listen på UDI sin side er nok ikke helt oppdatert.. Er det slik som jeg ser det, ikke et eneste mottak på veskanten? Adresselisten på UDI sine sider er for ordinære asylmottak,finnes det noen andre type asylmottak? Endret 22. april 2012 av lille_lam
Brunhilde Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 (endret) Adresselisten på UDI sine sider er for ordinære asylmottak,finnes det noen andre type asylmottak? Ja, det finnes blant annet egne mottak for enslige mindreårige asylsøkere og transittmottak. Dette kan du også lese mer om på udi sine sider. Edit: Prøve å lese mer selv, men det ser ut til at lenken ikke virker. Det står ihvertfall at det er forskjellige mottak, du får google litt selv. Endret 22. april 2012 av Brunhilde
lille_lam Skrevet 22. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2012 Ja, det finnes blant annet egne mottak for enslige mindreårige asylsøkere og transittmottak. Dette kan du også lese mer om på udi sine sider. Edit: Prøve å lese mer selv, men det ser ut til at lenken ikke virker. Det står ihvertfall at det er forskjellige mottak, du får google litt selv. takk, googler og leser videre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå