AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 jeg vet ikke om alle kan det. jeg har aldri kunnet det, fremtil jeg møtte en kar som var dreven og fingernem! har bare klart det med ham.... sprutet som en gal. var meget deilig....
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Hvordan deilig da? Bedre enn en vanlig orgasme? Eller bare anneledes?
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Det har blitt gjort mye forskning på området, og den finner vel ingen konklusjon når det kommer til squirting. Min erfaring er at det heller er psykiske sperrer enn fysiske, når det kommer til squirting.
Clevion Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Null peiling, dama mi har aldri squirta før, men etter at jeg har holdt på har ho spruta litt noen få ganger
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg kan bare snakke for meg selv, dette er faktisk noe jeg aldri har diskutert med venninner... Jeg fikk det til på egenhånd en gang jeg var 15-16 år, og det var sykt digg og litt ekkelt på samme tid... Veldig intenst liksom. Har ikke prøvd så hardt på det etterpå... Men vil tro de fleste kan få det til med litt øvelse
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Jeg som er AB over. Du spurte om hvordan. Såvidt jeg husker stimulerte jeg G-punktet en god stund, noen minutter i allefall..
Chiyo Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Jeg squirter når jeg stimulerer G-puntet. Vanligvis er det bare en liten squirt, men en gang fosset det ut.
Silfen Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Jeg har vært close mange ganger, men siden det føles omtrent som man skal tisse på seg så sier man istedet; hei, vent litt, jeg skal bare på do! Helt til det kom en fyr som sa; nei, det skal du IKKE. Det funker best hvis jeg har masse vann innabords, da kan det komme masse. Men jeg får det ikke til selv, nesten aldri iallfall, kun ved hjelp. Noe som er veldig kjedelig, siden det er en utrolig deilig følelse.
Silfen Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Ja, og forresten, nå som jeg har "lært" det, så trenger det ikke være vaginal stimulanse heller. Et realt backdoor fuck funker veldig bra. Men om alle kan, det vet jeg ikke. Noen sier jo til og med at det ikke eksisterer, hehe. Det er vel som med alle typer orgasmer, noen får til, noen ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 Jeg gjør det ofte. Aldri ved første orgasme, men hvis jeg eller min partner fortsetter å stimulere klitoris etterpå, kommer jeg sterkere - og da spruter jeg. Varierer hvor mye som kommer Jeg er alltid litt engstelig for flere enn én orgasme med ny partner, for jeg er redd hvordan ny partner reagerer på at jeg spruter...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 Ja hvordan vet man at man skal squirte og ikke tisse på seg ? :-P jeg får veldig ofte den følelsen at jeg kommer til å tisse over hele senga om jeg ikke løper på do. men det er jo dødskjipt midt under akten så bare bytter stilling vanligvis
Gjest Grønnblomst Skrevet 23. april 2012 #14 Skrevet 23. april 2012 Hva er squirte? Aldri hørt det ordet før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå