Gå til innhold

Forelsket i person på bilde?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg er temmelig betatt av ei av de kvinnelige brukerne her inne så det går vel an ja... :gjeiper:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var temmelig betatt av en bruker i en periode.

Daybreak eller Noz ;)

Skrevet

Daybreak. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hmm må nesten få meg sånn kropp som det der. Det skal jo ikke mange hjernecellene til :gjeiper:

Det der er ikke en hvem som helst fotomodell. Det er Fredrik Ljungberg. Veldig kjent svensk fotballspiller. Og akk så deilig!!!

Skrevet

Og du mener at det for menn er en forskjell på å være forelska og kåt?

Selvfølgelig kan det være forskjell, ja.

Skrevet

Og du mener at det for menn er en forskjell på å være forelska og kåt?

Det har jeg absolutt ingen formening om, da forelskede og/eller kåte menn ikke interesserer meg overhode 23.gif

Skrevet

Går det an å bli forelsket i en person man bare har sett på et bilde, og that's it?

- Det trur jeg nok dessverre ikke går ann, da forelsker du deg isåfall bare i det ytre. Og det har jo overhode ikke alt og si.

Gjest Anna.S
Skrevet

Går det an å bli forelsket i en person man bare har sett på et bilde, og that's it?

Absolutt! Et bilde kan sette i gang fantasien så det jomer etter. Men når man treffes i virkeligheten finner man mest sannsynlig ut at bilde og fantasien man har der ikke stemmer med virkeligheten.

Skrevet

- Det trur jeg nok dessverre ikke går ann, da forelsker du deg isåfall bare i det ytre. Og det har jo overhode ikke alt og si.

Fortell det til hjerna mi - den delen som ikke har med fornuft å gjøre. Facebook skulle vært forbudt.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men det krever innsatsvilje, noe de fleste menn mangler.

og de fleste kvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...