AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #21 Skrevet 22. april 2012 Vel jeg er temmelig betatt av ei av de kvinnelige brukerne her inne så det går vel an ja... :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #22 Skrevet 22. april 2012 Jeg var temmelig betatt av en bruker i en periode. Daybreak eller Noz
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #24 Skrevet 22. april 2012 Hmm må nesten få meg sånn kropp som det der. Det skal jo ikke mange hjernecellene til :gjeiper: Det der er ikke en hvem som helst fotomodell. Det er Fredrik Ljungberg. Veldig kjent svensk fotballspiller. Og akk så deilig!!!
Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Og du mener at det for menn er en forskjell på å være forelska og kåt? Selvfølgelig kan det være forskjell, ja.
fruBeist Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Og du mener at det for menn er en forskjell på å være forelska og kåt? Det har jeg absolutt ingen formening om, da forelskede og/eller kåte menn ikke interesserer meg overhode
teita93 Skrevet 23. april 2012 #27 Skrevet 23. april 2012 Går det an å bli forelsket i en person man bare har sett på et bilde, og that's it? - Det trur jeg nok dessverre ikke går ann, da forelsker du deg isåfall bare i det ytre. Og det har jo overhode ikke alt og si.
Gjest Anna.S Skrevet 23. april 2012 #28 Skrevet 23. april 2012 Går det an å bli forelsket i en person man bare har sett på et bilde, og that's it? Absolutt! Et bilde kan sette i gang fantasien så det jomer etter. Men når man treffes i virkeligheten finner man mest sannsynlig ut at bilde og fantasien man har der ikke stemmer med virkeligheten.
Reaper Skrevet 23. april 2012 #29 Skrevet 23. april 2012 - Det trur jeg nok dessverre ikke går ann, da forelsker du deg isåfall bare i det ytre. Og det har jo overhode ikke alt og si. Fortell det til hjerna mi - den delen som ikke har med fornuft å gjøre. Facebook skulle vært forbudt. 1
PelleP Skrevet 23. april 2012 #30 Skrevet 23. april 2012 Nei, men det krever innsatsvilje, noe de fleste menn mangler. og de fleste kvinner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå