Gå til innhold

Bruker du øyevippetang?  

21 stemmer

1. 1. Bruker du øyevippetang?

• Ja, daglig
      28
    • bare til fest
      15
    • Nei...
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har en øyevippetang men bruker den aldri.

Jeg legger heller mascaraen så godt jeg kan, med farge helt inn til vipperoten og to lag. Da får jeg nok vipp syns jeg.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. bruker mascara til å vippe de opp. viss det ikke funker, som er tillfelle en gang i skuddåret, så bruker jeg tang. men da er det snakk om littegranne bruk. ikke så jeg får eddekopp-utstikkendes-øyenvipper.

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Skrevet

Nei, jeg har aldri fått helt "teken" på å bruke øyenvippetang jeg. Synes det er litt ubehagelig også, er nesten litt redd for å få revet av øyevippene eller få øyelokket i klemme. :roll:

Jennifer

Skrevet

Ja, daglig. Er helt avhengig av vippetangen min.

Jeg bruker linser ,så blinkerefleksen min var firsvunnet leenge før vippetangen kom inn i bildet.

Skrevet

Ja det gjør jeg, men da bruker jeg ikke mascara. Bruker jeg mascara funker ikke vippetangen.

Mulig jeg ikke helt har teken :roll:

Skrevet

Jeg bruker det av og til...! Men; man skal bruke vippetangen før man tar på mascara, eller tar jeg feil der??? :wink:

Dina

Skrevet

Har en vippetang, men bruker den aldri lengre. Brukte det litt i tenårene, men jeg foretrekker å legge mascaraen ekstra nøye i stedet. Synes igrunn det blir vel så pent på meg. Hadde jeg derimot hatt veldig rette vipper så hadde jeg sikkert brukt det.

Og ja, man SKAL legge evt. mascara etter at man har brukt vippetangen, ellers kan vippene brekke!

Skrevet
Jeg bruker det av og til...! Men; man skal bruke vippetangen før man tar på mascara, eller tar jeg feil der??? :wink:

Dina

Du må ikke bruke vippetangen etter at du har lagt mascara! Moren min rev av seg alle vippene på det ene øyet da hun var ung pga det. :hår:

Og for å komme tilbake til spørsmålet: nei, jeg bruker ikke vippetang. Synes ikke det har noe effekt.

Skrevet

Jeg har vippetang, men bruker den veeldig sjelden.

Syns ikke det har noen særlig stor effekt.

Skrevet

JA! Er kanonavhengig av vippetangen min fra Revlon (er forøvrig meget god)- den er i grunnen like viktig som mascara'en, skal jeg være ærlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en elektrisk vippetang, men bruker den kun en sjelden gang iblant. Har verdens strieste vipper, men varmetang fungerer faktisk.

Skrevet

Nei, får ikke helt dreisen på den! Og de få gangene jeg har brukt vippetang (for 12-13 år siden), klarte jeg å knekke noen av vippene også. Brukte den helt sikkert galt. Kløna! :ler:

Skrevet

Nei, har aldri hatt vippetang, og føler heller ikke noe behov for å anskaffe meg det. Jeg bruker mascara daglig og føler at det holder med den vipp'en den gir.

Skrevet

Bruker dere mascara som vipper da?

Skrevet

Har vippetang, men bruker den ikke. Tør rett og slett ikke det :o :o

Ser for meg at jeg klipper av vippene med den dingsen..

Skrevet
Bruker dere mascara som vipper da?

Jeg bruker bare en helt vanlig mascara, men former vippene ved å bruke mascara-børsten.

Skrevet

Nei jeg får ikke tangen til. Jeg klemmer og klemmer - men vippene buer seg ikke. :roll:

håpløst :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...