Gå til innhold

Hva er vitsen med brus på boks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De selger brus på boks i butikken, men hva er poenget med å kjøpe det når de koster like mye som en halvliter og har mindre mengde? Halvlitere koster jo også mye nå, 17 kroner tror jeg betalte i dag for en halvliter coca cola, en 1,5 l får jeg for litt over 20, men en halvliter kan jo forsvares med at den er kald da. Prisen burde stått til mengden eller noe og i hvertfall når de har andre størrelser til samme pris synes nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske enkelt fordi det smaker bedre. jeg liker også boksformatet fordi det passer godt i koppholderen i bilen.

• Liker 1
Skrevet

Vitsen er at det selger. Noen liker brus på boks bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det 1) smaker bedre og 2) er mindre emballasje å dra på.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi det smaker så uendelig mye bedre. Og fordi den holder seg kald lengre.

Men gidder ikke kjøpe boks i Norge nettopp fordi det er så dyrt, så vi tar med oss noen brett fra Sverige når vi er der :)

• Liker 2
Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg drikker ofte brus på boks. Er ikke glad i å drikke av flaske, og er jeg ute og skal ha noe å drikke i butikken blir det alltid på boks:P

AnonymBruker
Skrevet

Mindre belastning for kroppen siden det er mindre innhold, smaker bedre og friskere, og jeg personlig klarer å drikke opp alt innholdet. En 0,5 ender alltid opp med rundt 1dl til overs.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mindre belastning for kroppen siden det er mindre innhold, smaker bedre og friskere, og jeg personlig klarer å drikke opp alt innholdet. En 0,5 ender alltid opp med rundt 1dl til overs.

Enig i den!

Skrevet

Brus på boks holder seg kjølig lenger enn brus på flaske. I tillegg er det bedre for tennene å drikke opp alt med én gang.

• Liker 2
Skrevet

Fordi brus på boks smaker best :)

øl på boks derimot...

Gjest juvelia
Skrevet

Smaker bedre,er kaldere og mye bedre å drikke av.. ikke minst den deilige lyden når man åpner boksen. :happy:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Smaker bedre,er kaldere og mye bedre å drikke av.. ikke minst den deilige lyden når man åpner boksen. :happy:

Og ja, det glemte jeg. Lyden. Den deilige lyden av boksen som åpnes. Spesielt hvis det er varmt ute og boksen er iskald. Herlig :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Og ja, det glemte jeg. Lyden. Den deilige lyden av boksen som åpnes. Spesielt hvis det er varmt ute og boksen er iskald. Herlig :gjeiper:

Pluss at man kan åpne boksen med èn hånd. Den andre kan man bruke til å grille med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...