Gå til innhold

Blir litt trist..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så er jeg det man kaller etnisk norsk. Men det er ingen som tror jeg er norsk!! De fleste tror jeg er fra sør-europa eller fra midtøsten. Ikke at det er noe galt i å ligne på folk fra andre land, men når jeg først er etnisk norsk vil jeg se norsk ut..

Men samtidig skjønner jeg hvorfor folk tror det.. Jeg har veldig mørkt hår og svarte øyenbrun og ser kanskje typisk ikke-norsk ut. Jeg hører fra mange at jeg ligner på en fra hellas.. Men jeg har blå øyne, kanskje de bare ikke ser det? Men det bare litt irriterende.. spesielt når folk ser på meg med store øyne når jeg sier jeg er norsk :rodme:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så er jeg det man kaller etnisk norsk. Men det er ingen som tror jeg er norsk!! De fleste tror jeg er fra sør-europa eller fra midtøsten. Ikke at det er noe galt i å ligne på folk fra andre land, men når jeg først er etnisk norsk vil jeg se norsk ut..

Men samtidig skjønner jeg hvorfor folk tror det.. Jeg har veldig mørkt hår og svarte øyenbrun og ser kanskje typisk ikke-norsk ut. Jeg hører fra mange at jeg ligner på en fra hellas.. Men jeg har blå øyne, kanskje de bare ikke ser det? Men det bare litt irriterende.. spesielt når folk ser på meg med store øyne når jeg sier jeg er norsk :rodme:

Vær glad du ikke ser ut som en muslim! Jeg er mørk i huden, finnes ikke religiøs, men likevel har jeg blitt spurt flere ganger om hvorfor jeg ikke har på burka/hijab og hint om at mannen min slår meg. Dette er mennesker som tror de kan lese religion ut fra utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du ikke ser ut som en muslim! Jeg er mørk i huden, finnes ikke religiøs, men likevel har jeg blitt spurt flere ganger om hvorfor jeg ikke har på burka/hijab og hint om at mannen min slår meg. Dette er mennesker som tror de kan lese religion ut fra utseende.

Ts her. Det høres utrolig kjipt ut, folk bør ikke dømme noen. Men folk tror vel jeg er muslim siden noen tror jeg er fra midtøsten? De fleste er vel muslimer der eller?

Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Hva er galt med det? Brunetter er jo kjempenydelige! Jeg tror ikke du skal vektlegge det faktum at du ikke ser ''typisk ikke-norsk'' ut, for mye, når du selv vet at du i bunn og grunn er etnisk norsk. :)

FAEN!

Endret av Vazquez
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor bry deg om hvilken nasjonalitet du ligner?

Holder det ikke å bekymre seg over at man er attraktiv eller ei?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry deg om hvilken nasjonalitet du ligner?

Holder det ikke å bekymre seg over at man er attraktiv eller ei?

Jenter som er eksotiske er jo dødsvakre! og er helt enig med katten, holder det ikke at du er fin?! jessssses

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det høres utrolig kjipt ut, folk bør ikke dømme noen. Men folk tror vel jeg er muslim siden noen tror jeg er fra midtøsten? De fleste er vel muslimer der eller?

Det er det, får en del blikk og det ikke er vanskelig å skjønne hva de tror om meg. Enkelte ser på meg som om jeg har gjort dem noe personlig. Kan være enkelte tror du er muslim. Det er jo mange land i Midt-østen så jeg tror det er folk fra alle religoner der, i tillegg til de som ikke er religiøse da.. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller ser ikke "typisk norsk" ut, selv om jeg kjenner familietreet flere 100 år bak i tid. Kanskje du har hatt noen sjøfarere som blandet seg inn i blodslinjen din ts? Det er ikke uvanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller ser ikke "typisk norsk" ut, selv om jeg kjenner familietreet flere 100 år bak i tid. Kanskje du har hatt noen sjøfarere som blandet seg inn i blodslinjen din ts? Det er ikke uvanlig.

Ts her. Det kan godt hende, slekta mi er fra sunnmøre.

Skrevet

Hvordan i alle dager ser en muslim ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, og jeg er fra midt Telemark, og det er mange her med mørkt hår som er innfødte bare så det er sagt. Det er mange nordmenn med brunt hår og til og med brune øyne og oliven-mørkhud, det er fordi som noen har nevnt, arv fra sjøfarere og tatere. Vi nordmenn er ikke like blonde som dansker,finner og svensker. Visste du at de lyseste menneskene stammer egentlig fra Holland og der omkring...? Så ingen grunn til ikke å føle seg norsk altså. Hvis det plager deg så, hva med å ta noen striper i håret?

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert fra Møre-området.

Skrevet

Farlig!

:ironi:

:heks:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det kan godt hende, slekta mi er fra sunnmøre.

Da er det ihvertfall en stor mulighet ja. :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...