Gå til innhold

La vie de La Femme .. :)

La Femme

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen hit. Dette er et sted jeg har tenkt å bruke til å dumpe eller sortere mine tanker og inntrykk. Det er morsomt å gå tilbake på et senere tidspunkt å lese hva man selv har skrevet :)

En kort introduksjon av meg: Jeg er hengiven, engasjert og rolig. Jeg interesserer meg for de vanligste ting. Matlaging, kosthold og trening, dyr (særlig hundehold) og dagsaktuelle temaer og problemstillinger. I kontrast til sistnevnte så liker jeg å fortape meg i søppel-TV og film. Jeg setter pris på rettferdighet og menneskeverd.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søndag! :sukk: Etter min mening den kjedeligste dagen i uken. Ikke fordi jeg ikke har nok å gjøre, tvert imot. Jeg har MASSE å gjøre. Jeg bare orker ingenting. Slapper av foran TV-en med Fire Stjernes Middag på TVen og spiser junk jeg må trene bort i morgen.

Heldigvis er det mandag i morgen, og en ny start. En ny start er virkelig noe jeg trenger nå! I uka som var eksploderte ting litt, og små problemer ble til store dilemmaer og vanskelige problemstillinger. Venninner ble uenige med hverandre, og jeg havna i midten. Jeg satser på at denne uken blir roligere for min del, og at ting blir normalt igjen. Lenge leve optimismen!

Det er èn ting med søndager som irriterer meg grenseløst. Den intense trangen noen mennesker har til å dele nattens synder med omverden. Noen flere som har sett denne statusoppdateringen på Facebook i dag?: "At jeg aldri lærer..." eller "aldri mer" eller "jeg skal slutte å drikke alkohol". Ærlig talt, hvorfor dele dette på Facebook? Jeg hadde taklet det hvis personen skrev dette èn søndag, men det skjer hver eneste søndag i året. Ingenting endrer seg. Personen er like bakfull neste søndag igjen. Jeg har ingenting imot at folk drikker seg helt møkka dritings - bare ikke syt og bæs til meg om det dagen etterpå. :eeeh:

Endret av La Femme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. :vinke:

Planer for i dag?

Hei! :velkommen:

Så langt har jeg ingen planer i dag, men jeg har veldig lyst å arrangere en ordentlig filmkveld. Invitere mennesker jeg setter pris på, lage popcorn med smak og bare ha en rolig kveld inne med gode venner. Tenker jeg må ringe rundt å høre andres planer for i dag først.

Hva med deg? Hva er dine planer for dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...