effective Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Jeg er en ung mann ( vil jeg si ) på 20 snart 21 år. De siste 3-4 mnd har jeg vært sexuelt aktiv med ei jente jeg ikke klarer å styre meg rundt. Sexen har ALDRI vært dårlig, ikke en eneste gang. Vi har hatt sex opptil 8 ganger i døgnet, men jeg føler jeg kan pule mere.. MYE mere. Hun sier jeg er håpløs og nymfoman, er dette tilfelle? Jeg klarer ikke å slutte å klå på henne når vi ligger side om side, bare det å se henne naken gir meg ereksjon. Jeg er dominant av meg og "angriper" henne bare hun hvisker/biter meg i øret eller spesielt kysser/klorer meg på halsen.. Føler meg ganske påtrengende, men klarer ikke styre meg og vil helst pule hele tiden med innstillingen på å få hun til å komme flest mulig ganger og stønne så naboene hører det! Gi meg ett svar, er jeg nymfoman?
Cathrine88 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Ordet nymfoman ble tidligere brukt om kvinner med høy sexlyst, så det er du ikke. Den tilsvarende betegnelsen for menn er satyroman. Det er ikke noe i veien med å ha veldig høy sexlyst (og det er veldig vanlig når man er 20 og nyforelsket ), men dersom det virkelig stemmer at du ikke kan styre deg, bør du vel vurdere å gjøre noe med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå