Gå til innhold

Er jeg nymfoman?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung mann ( vil jeg si ) på 20 snart 21 år.

De siste 3-4 mnd har jeg vært sexuelt aktiv med ei jente jeg ikke klarer å styre meg rundt.

Sexen har ALDRI vært dårlig, ikke en eneste gang. Vi har hatt sex opptil 8 ganger i døgnet, men jeg føler jeg kan pule mere.. MYE mere. Hun sier jeg er håpløs og nymfoman, er dette tilfelle?

Jeg klarer ikke å slutte å klå på henne når vi ligger side om side, bare det å se henne naken gir meg ereksjon. Jeg er dominant av meg og "angriper" henne bare hun hvisker/biter meg i øret eller spesielt kysser/klorer meg på halsen.. Føler meg ganske påtrengende, men klarer ikke styre meg og vil helst pule hele tiden med innstillingen på å få hun til å komme flest mulig ganger og stønne så naboene hører det! Gi meg ett svar, er jeg nymfoman?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordet nymfoman ble tidligere brukt om kvinner med høy sexlyst, så det er du ikke. Den tilsvarende betegnelsen for menn er satyroman.

Det er ikke noe i veien med å ha veldig høy sexlyst (og det er veldig vanlig når man er 20 og nyforelsket ;) ), men dersom det virkelig stemmer at du ikke kan styre deg, bør du vel vurdere å gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...