Gå til innhold

Allergi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri testet meg for allergi, har alltid innbilt meg at jeg så kjempe friske. Men når jeg tenker meg om så er jeg utrolig sliten om våre.

Merket det godt i det siste. Mye vondt i hodet, trøtt og sliten. var ute og luftet meg, tårene renner og litt snue... Slå meg plutslig at kanskje jeg kan være allergisk

Jeg har alltid trodd jeg har vært vår slapp ( eller at det er noe psykisk )

Tror jeg skal bestille time nå hos legen for å få dette sjekket ut. Sliter veldig på jobb om dagene for å holde meg våken, jeg sover mye også, men våkner mye med vondt i hodet.

Jeg har ladri slitt med hodeverk heller tidligere.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OK. Takk for opplysningen!

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som pollenfaen tar knekken på deg også ja!

Jeg har pollenallergi, og den siste uken har vært helt forferdelig, for å si det mildt! Jeg blir gal av å hele tiden være tett, ha vondt i halsen, vondt i hodet og kjempetrøtt.

Er så lei av pollen nå :(

Blir nesten litt resignert, mest lyst til å bare sitte hjemme og sture til bjørka er ferdig.

Prøv å kjøp Zyrtec reseptfritt på apoteket og se om det hjelper. Er sånn jeg komme rmeg gjennom dagene :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg, for noen år siden.

Tok div prøver hos legen, uten utslag. Likevel fikk jeg resept på Cetirizin og da gikk det vekk :)

Så når jeg merker symtpomene som du beskriver overnfor så begynner jeg med tabletter og symtpomene går over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...