Gå til innhold

Festlokale i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har havnet i festkomiteen på jobb i år, og vi vil være tiiiiidlig ute med planlegging av julebordet. Vi jobber en plass der vi må betale hele gildet selv, og er derfor interessert i å få det billig og bra!

Finnes det noen festlokaler der man ikke er tilknyttet et spisested/bar og dermed kan ta med drikke selv? Dette lokalet bør ikke koste så mange tusen å leie, og hadde det vært noen form for renholdsservice man kan leie tilknyttet dette stedet hadde det vært optimalt :)

Vet dette ikke bare er enkelt å få til så derfor starter vi tidlig. Noen som vet om noe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Trønderkjelleren vet jeg at noen bruker som lokale til julebord i hvert fall. Her bestiller man inn mat selv og kan ta med egen drikke :)

Skrevet

Det er en festlokale ved torget i den lille gata bak edwin leker, det bruker å forregå afrikanske fester. tror den har eget lite kjøkken også. 4. etg. heis i bygget.

AnonymBruker
Skrevet

Klubblokaler? Da jeg drev med linjeforeningsarbeid hadde vi fester på Nardo klubbhus.

Skrevet

Hærlig! Visste ikke av noen av disse :) Kom gjerne med fler forslag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjellerlokale med ganske god plass og lite kjøkken, på Danielsbakerveita. Det er en liten gate rett ed siden av Rock city. Vet ikke hvem som eier den, der pleier også å være fester. Om det blir behov kan jeg prøve med å hjelpe å finne ut. send på pm da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...