Gjest imli Skrevet 21. april 2012 #21 Skrevet 21. april 2012 Jomfru pluss? Why? For min del er det i alle fall eit pluss å kunne få vera den fyrste kvinna han har sex med, og at han ikkje har "hengt seg opp" i enkelte stillingar/teknikkar fordi dei funka med eksen/eksane hans. Og så har han ingen kjønnssjukdommar
Gjest imli Skrevet 21. april 2012 #22 Skrevet 21. april 2012 Cannabisrøyker kan også endre seg. Klart det, men poenget var vel kven ein helst ville ha av desse personane slik TS skreiv dei opp? Elles kunne eg jo skreve at eg kunne tatt røykaren viss han slutta, veggisen viss han byrja eta kjøtt, FrP'aren viss han byrja å stemme det same som meg osv. Han som har sete i fengsel kan jo ha endra seg, var det eg meinte. At han har sete i fengsel er jo ein fortidseigenskap, i motsetnad til dei andre eigenskapa, som er notidige
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #23 Skrevet 21. april 2012 - En jomfru - En som går i kirka hver søndag - En vegetarianer - En som stemmer FrP - En som er skallet - En på 165 cm - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring Disse er uaktuelle: - En som har barn - En som røyker daglig (nikotin) - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #24 Skrevet 21. april 2012 - En jomfru - En på 165 cm - En vegetarianer - En som er skallet - En som går i kirka hver søndag - En som har barn - En som røyker daglig (nikotin) - En som stemmer FrP - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld
Gjest Tidssone Skrevet 21. april 2012 #25 Skrevet 21. april 2012 Jeg må bare si at cannabis, fyllakjøring, 165, FRP og røyking hadde vært uaktuelt uansett.
MaiTai Skrevet 21. april 2012 #26 Skrevet 21. april 2012 1 En som har barn - jeg har barn selv så det burde ikke by på store problemer 2 En jomfru - En jeg kan "lære" opp fra begynnelsen? Oh yeah :D 3 En som er skallet - Kan være sexy 4 En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - Her velger jeg å være lite dømmende, kan være lenge siden og folk kan forandre seg. 5 En vegetarianer - Ikke så veldig hawt med ikke-kjøttspisende menn, men det er jo eget valg. Sunt er det jo. Men jeg er kjøttspiser så ser for meg å lage hver sin mat og greier, ikke så veldig kos og sikkert litt slitsomt. 6 En på 165 cm - Det er lavt..jeg er bare 160 selv, har vært sammen med en på 167. Han hadde veldig komplekser for høyden sin. Det var slitsomt. 7 En som stemmer FrP - Nei.. 8 En som går i kirka hver søndag - Jeg er ikke kristen så jeg ser for meg at det vil kræsje på mange områder. 9 En som røyker daglig (nikotin) Nei nei og atter nei... 10 En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - Vært der, og nei.
Thought-Fox Skrevet 21. april 2012 #27 Skrevet 21. april 2012 1 - En vegetarianer 2 - En jomfru 3 - En på 165 cm 4 - En som er skallet 5 - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 6 - En som røyker daglig (nikotin) 7 - En som har barn 8 - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 9 - En som går i kirka hver søndag 10 - En som stemmer FrP
sofie777 Skrevet 21. april 2012 #28 Skrevet 21. april 2012 1 - En som går i kirken hver søndag - jeg vil ha en som kan kjøre meg 2 - En som er jomfru - jeg er, så det bør han også være, vi kan lære av hverandre 3 - En som stemmer Frp - har vært sammen med en og det gjorde ikke noe fra eller til 4 - En som er skallet - utseendet betyr ingenting 5 - En som har barn - helst ikke, men det går 6 - En som er vegetarianer - så lenge han ikke prøver å få meg fra å spise kjøtt innimellom (trenger ikke å spise kjøtt når jeg er med ham) 7 - En på 165 cm - bare tre cm under meg, det går helt greit 8, 9 og 10 er dealbreakere for meg, altså all type røyking og det å ha sittet i fengsel
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #29 Skrevet 21. april 2012 En som er jomfru - jeg er, så det bør han også være Umoden holdning? Your age? utseendet betyr ingenting Tror deg ikke!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #30 Skrevet 21. april 2012 1 - En som går i kirken hver søndag - jeg vil ha en som kan kjøre meg 2 - En som er jomfru - jeg er, så det bør han også være, vi kan lære av hverandre 3 - En som stemmer Frp - har vært sammen med en og det gjorde ikke noe fra eller til 4 - En som er skallet - utseendet betyr ingenting 5 - En som har barn - helst ikke, men det går 6 - En som er vegetarianer - så lenge han ikke prøver å få meg fra å spise kjøtt innimellom (trenger ikke å spise kjøtt når jeg er med ham) 7 - En på 165 cm - bare tre cm under meg, det går helt greit 8, 9 og 10 er dealbreakere for meg, altså all type røyking og det å ha sittet i fengsel Misunnelse much?
Rainbow Skrevet 21. april 2012 #31 Skrevet 21. april 2012 - En vegetarianer - En på 165 cm - En jomfru - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring Resten er uaktuelt. Oj, pokker. Du spurte om menn. Jaja.
Gjest Fiolett Skrevet 21. april 2012 #32 Skrevet 21. april 2012 (endret) Ranger disse mennene fra hvem du helst ville datet (1) til hvem du minst ville likt å date (10). De antas å være like bortsett fra dette. - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En på 165 cm - Utseende har lite å si sammenlignet med personlighet. - En som går i kirka hver søndag - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som har barn - Om han var den rette, så ville ikke et barn eller to hindret noe forhold, selv om det kanskje ikke føles som det optimale akkkurat nå. - En som stemmer FrP - Jeg må bare utheve denne for å si at neineineinei, Frp er så langt fra mine politiske meninger som det er mulig å være. - En som røyker daglig (nikotin) - En jomfru - Klart det! - En vegetarianer - Ikke noe problem i dette. - En som er skallet - Jeg var dritforelska i en som var skalla ei stund, så det er INGEN hindring! Endret 22. april 2012 av Fiolett
EmiraFrost Skrevet 21. april 2012 #33 Skrevet 21. april 2012 1. En som er skallet 2. En som har sittet inne for fyllekjøring 3. En som røyker daglig 4. En som har barn 5. En vegetarianer Resten hadde vært ganske så uaktuelle.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #34 Skrevet 21. april 2012 Finner det finurlig at noen vil date noen som ikke har respekt for andres liv (fyllekjørere) heller enn en snill og grei frepper. 2
sofie777 Skrevet 21. april 2012 #35 Skrevet 21. april 2012 (endret) Umoden holdning? Your age? Tror deg ikke! Tror det er veldig moden holdning. Vil ikke ha noen som har lagt seg rundt med alle og enhver og har mengder av kjønnssykdommer og en som jeg kanskje må være sjalu på når han ser en eks. Er 36 og stolt av å være jomfru. Det henger også sammen med det jeg har satt på 1.plass. Ja, jeg kjenner faktisk menn i min kirke som ikke har vært med en kvinne, som er på min alder (så vidt jeg vet og jeg har relativt god oversikt). Innholdet i hodet har mye mer å si enn hvordan utseendet er. Kan være ting som får en mann nedover på listen, men skallethet er ikke en av dem. Det er faktisk bedre at en mann er skallet (naturlig eller ved hjelp av barbermaskin) enn om han har måne, men det er heller ingen dealbreaker. Endret 21. april 2012 av sofie777
Gjest Lykkeliky Skrevet 22. april 2012 #36 Skrevet 22. april 2012 (endret) Skallede men er jo dritsexy!!!!!!!! Endret 22. april 2012 av Lykkeliky
Silfen Skrevet 22. april 2012 #37 Skrevet 22. april 2012 1 - En som har barn 2- En på 165 cm 3 - En som er skallet 4 - En jomfru 5 - En vegetarianer 6 - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 7 - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 8 - En som røyker daglig (nikotin) 9 - En som går i kirka hver søndag 10 - En som stemmer FrP
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. april 2012 #38 Skrevet 22. april 2012 (endret) aha leste feil. Endret 22. april 2012 av Nuppdupp 1
Jinta Skrevet 22. april 2012 #39 Skrevet 22. april 2012 Ranger disse mennene fra hvem du helst ville datet (1) til hvem du minst ville likt å date (10). De antas å være like bortsett fra dette. - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En på 165 cm - En som går i kirka hver søndag - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som har barn - En som stemmer FrP - En som røyker daglig (nikotin) - En jomfru - En vegetarianer - En som er skallet 1- En vegetarianer 2- En som er skallet 3- En på 165 cm 4- En som går i kirka hver søndag 5- En som røyker daglig (nikotin) 6- En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 7- En som røyker cannabis av og til for kosens skyld 8- En som stemmer FRP 9- En som er jomfru (man må rase litt fra seg før man går inn i et forhold) 10- En som har barn
Hipster Skrevet 22. april 2012 #40 Skrevet 22. april 2012 1. En på 165 cm (er bare 1.64 selv). 2. En jomfru. 3. En som røyker daglig (nikotin). 4. En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld. 5. En som stemmer FrP (Bryr meg ikke om politikk, får stemme hva han vil). 6. En som har sittet i fengsel for fyllekjøring. (Jeg tar offentlig transport uansett). 7. En vegetarianer (Jeg skal fortsatt ha kjøttdeig i tacoen min). 8. En som går i kirka hver søndag (Greit for meg så lenge jeg ikke trenger å være med). 9. En som er skallet. 10. En som har barn (Gidder ikke drittunger). Alle de tingene er egentlig ikke noe jeg bryr meg om, bortsett de 3 siste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå