AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Ranger disse mennene fra hvem du helst ville datet (1) til hvem du minst ville likt å date (10). De antas å være like bortsett fra dette. - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En på 165 cm - En som går i kirka hver søndag - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som har barn - En som stemmer FrP - En som røyker daglig (nikotin) - En jomfru - En vegetarianer - En som er skallet 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 1- En som har barn 2- En som er skallet 3- En på 165 cm 4- En jomfru 5- En vegetarianer 6- En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 7- En som går i kirka hver søndag 8- En som røyker daglig (nikotin) 9- En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 10- En som stemmer FrP De fem øverste stiller nokså likt, litt vilkårlig hvor på listen de kommer.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Jeg kunne akseptert alt dette, unntatt cannabis - tapere som holder på med slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 - En jomfru - En på 165 cm - En som er skallet - En vegetarianer - En som stemmer FrP - En som har barn - En som røyker daglig (nikotin) - En som går i kirka hver søndag - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 (endret) jeg ombestemmer meg når det gjelder rekkefølgen hele tiden. tror egentlig det hadde gått greit med det meste på lista untatt det med kirka. Endret 21. april 2012 av Nuppdupp 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 1 - En vegetarianer 2 - En som har barn 3 - En som røyker daglig (nikotin) 4 - En som går i kirka hver søndag 5 - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 6 - En som stemmer FrP 7 - En som er skallet 8 - En på 165 cm 9 - En jomfru 10 - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring
Sommee Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Hvis vi gjør "en" om til "ei" 1- En på 165 cm 2 - En vegetarianer 3 - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 4 - En som har barn 5 - En jomfru 6 - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 7 - En som er skallet 8 - En som røyker daglig (nikotin) 9 - En som går i kirka hver søndag 10 - En som stemmer FrP
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Hvis vi gjør "en" om til "ei" 1- En på 165 cm 2 - En vegetarianer 3 - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 4 - En som har barn 5 - En jomfru 6 - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 7 - En som er skallet 8 - En som røyker daglig (nikotin) 9 - En som går i kirka hver søndag 10 - En som stemmer FrP jeg tror ikke noe på deg 3
Lizbeth Skrevet 21. april 2012 #9 Skrevet 21. april 2012 1. En som stemmer FrP 2. En som har barn 3. En som røyker daglig (nikotin) 4. En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 5. En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 6. En som er skallet 7. En vegetarianer 8. En på 165 cm 9. En som går i kirka hver søndag 10. En jomfru
Anglofil Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 1. En som er skallet 2. En som har barn 3. En jomfru 4. En på 165 cm 5. En som går i kirka hver søndag 6. En som røyker daglig (nikotin) 7. En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 8. En vegetarianer 9. En som stemmer FrP 10. En som har sittet i fengsel for fyllekjøring Mvh Yvonne
Earthbird Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 - En jomfru - En vegetarianer - En som er skallet - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En på 165 cm - En som går i kirka hver søndag - En som har barn - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som røyker daglig (nikotin) - En som stemmer FrP
Lulu21 Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 1- En jomfru 2- En som er skallet 3- En som har barn 4- En vegetarianer 5- En som stemmer FrP 6- En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 7- En som går i kirka hver søndag 8- En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 9- En på 165 cm 10- En som røyker daglig (nikotin)
Gjest Tidssone Skrevet 21. april 2012 #13 Skrevet 21. april 2012 - En som har barn - En som går i kirka hver søndag - En vegetarianer - En som er skallet - En jomfru - En som røyker daglig (nikotin) - En på 165 cm - En som stemmer FrP - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #14 Skrevet 21. april 2012 1. En som er skallet 2. En vegetarianer 3. En som stemmer FrP (Jeg gjør det nå, og vi klarer oss ved å ikke diskutere så mye politikk) 4. En jomfru 5. En på 165 cm 6. En som går i kirka hver søndag 7. En som røyker daglig (nikotin) 8. En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 9. En som har barn 10. En som har sittet i fengsel for fyllekjøring
Sunchild Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Ranger disse mennene fra hvem du helst ville datet (1) til hvem du minst ville likt å date (10). De antas å være like bortsett fra dette. 10. En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld 7. En på 165 cm 5. En som går i kirka hver søndag 6. En som har sittet i fengsel for fyllekjøring 9. En som har barn 1. En som stemmer FrP 8. En som røyker daglig (nikotin) 1. En jomfru 1. En vegetarianer 1. En som er skallet Jeg har 4 enere, fordi jeg har absolutt ingenting imot de punktene (vegetarianer og jomfru regner jeg nærmest for å være pluss!). En mann som røyker cannabis eller har barn er fullstendig uaktuell. De siste 4 punktene kan aksepteres dersom mannen er flott ellers.
challenger Skrevet 21. april 2012 #17 Skrevet 21. april 2012 1: En som har sittet i fengsel 2: En jomfu 3: en som stemmer frp, (så lenge han ikke er politisk aktiv) 4:En som går i kirka hver søndag 5: en som er skallet 6: en på 165 7: en vegeterianer 8: en som røyker cannabis av og til 9: En som røyker daglig 10: en som har barn
Gjest imli Skrevet 21. april 2012 #18 Skrevet 21. april 2012 Ranger disse mennene fra hvem du helst ville datet (1) til hvem du minst ville likt å date (10). De antas å være like bortsett fra dette. - En som røyker cannabis av og til, for kosens skyld - En på 165 cm - En som går i kirka hver søndag - En som har sittet i fengsel for fyllekjøring - En som har barn - En som stemmer FrP - En som røyker daglig (nikotin) - En jomfru - En vegetarianer - En som er skallet 1. Ein som er jomfru - berre positivt for min del 2. Ein som har barn - heilt greitt det og 3. Ein på 165 cm - er ikkje så oppteken av kor høg mannen er 4. Ein som går i kyrkja kvar søndag - så lenge eg slepp og vera med 5. Ein som er skalla - heilt greitt 6. Ein som er vegetarianar - sjå no byrjar det å verte litt meir problematisk. Ser for meg ein person som er ekstremt oppteken av mat og fordømmar alle kjøttetarar som barbarar... 7. Ein som røyker dagleg (nikotin) - ikkje akkurat noko eg drøymer om - vond lukt, dårleg ånde, stygge tennar, dyrt... 8. Ein som stemmer FrP - negativt, fordi han dermed har eit heilt anna syn på ting enn eg, men potensielt mange politiske diskusjonar då Alle desse kan gå an. Cannabisrøykaren er utelukka. Den tidlegare fyllekøyraren kunne eg teke under tvil, folk kan jo endre seg.
Gjest Tidssone Skrevet 21. april 2012 #19 Skrevet 21. april 2012 Cannabisrøyker kan også endre seg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #20 Skrevet 21. april 2012 1: En som har sittet i fengsel 2: En jomfu 3: en som stemmer frp, (så lenge han ikke er politisk aktiv) 4:En som går i kirka hver søndag 5: en som er skallet 6: en på 165 7: en vegeterianer 8: en som røyker cannabis av og til 9: En som røyker daglig 10: en som har barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå