Gå til innhold

kåt på fastlegen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er så kåt på fastlegen min. han er en høy og distingvert mann som tar seg god tid når vi sitter og prater om mine problemer. aner ikke om han er singel men han bærer ingen ring. jeg har forstått at vi ikke kan innlede et forhold så lenge jeg er hans pasient. derfor står jeg overfor et dilemma. skal jeg slutte som hans pasient og prøve å få ham til sengs. eller skal jeg fortsette som hans pasient og nyte hans hender når han undersøker meg? for jeg er jo ikke garantert at han vil akseptere mine tilnærmelser... noen tips? noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

jeg er så kåt på fastlegen min. han er en høy og distingvert mann som tar seg god tid når vi sitter og prater om mine problemer. aner ikke om han er singel men han bærer ingen ring. jeg har forstått at vi ikke kan innlede et forhold så lenge jeg er hans pasient. derfor står jeg overfor et dilemma. skal jeg slutte som hans pasient og prøve å få ham til sengs. eller skal jeg fortsette som hans pasient og nyte hans hender når han undersøker meg? for jeg er jo ikke garantert at han vil akseptere mine tilnærmelser... noen tips? noen som har vært i samme situasjon?

Jeg gav min fastlege en klem idag. Det ble tatt godt imot :).

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

ååå sååå søtt, sorry men du ga meg en god latter med den overskriften :)

jeg syns du burde finne en ny fastlege og så be legen din ut på en date jeg :D

hvis han aviser deg kan du jo "move on" i stedet for å gå å være småforelsket i en som ikke vil ha deg ;)

• Liker 2
Skrevet

Ville bytta fastlege og spurt om date, og får du nei, så har du ikke noe ekkel situasjon overfor fastlegen lenger. Slipper å møte han igjen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...