Gå til innhold

Mobbet fordi jeg har liten penis :(

Fremhevede innlegg

Gjest Jan Erik
Skrevet

En jente jeg hadde ons med har satt ut rykte om min penis. Så når jeg møter venninnene mine som har snakket med henne fniser de mye av meg og hvisker og jeg har hørt ordet penis flere ganger. :( Så drev jeg å snakka med en kompis nå om en fornøyelsespark vi skal på i sommer og da sier han plutselig 'passerer du lengdekravet for å kjøre da' med gjeipe munn. og nei jeg er ikke fysisk lav så jeg skjønte hva han mente.

hva skal jeg gjøre med dette? hvordan kan jeg hevne meg på henne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fortell folk at du fikk herpes og kjønnsvorter og klamydia av henne. + at hun har masse hår i ræva. og høna hennes lukter kloakk og fiskeinnvoller :)

• Liker 13
Skrevet

Glem det og blås i henne! Finn deg en annen dame og sett nesa i sky når du går forbi "venninnen" din!

Du veit sjøl at du er bra nok. :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Det beste er vel å heve seg over det, og ikke synke like lavt som henne.

• Liker 4
Skrevet

Hvertfall ikke gjør som AB over her. Regner med du ikke er fjorten år gammel.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg syns du skal legge ut rykter om at tomlene hennes er like ekle som Megan Fox sine!

thumbkj4.png

Endret av Yme
  • Liker 8
Gjest Jan Erik
Skrevet

Kan jeg si jeg ikke fikk den skikkelig opp fordi hun stinket sånn og var deformert nedentil?

• Liker 4
Skrevet

Ja, gjør det... Si at det var fordi tomlene var så ekle, og kall dem gjerne missfostra tær.

Skrevet

Yme, du Yme. *knegg*

Jeg prøver da bare å være en jovvial og hjelpsom type :nigo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

faen æsj megan fox så ekkel du er!!!! transplantert stortærne sine???

• Liker 1
Skrevet

Haha, YME! :klem:

Du TS, ikke bry deg noe om det teite ryktet. Spill med og le MED disse barnslige folka, skal du se det ikke er fullt så artig lenger :)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Si at hun smittet deg med Gonoré.

Eller at hun hadde kjønnsvorter, og at du derfor ikke hadde lyst å ligge med henne likevel. Da blei hun dritsur og sa at hun skulle fortelle alle at du hadde verdens minste penis!

Men at du har hørt ordet "penis" når de hvisker? Hvem faen sier "penis"? Går det ikke i "kuk" og "pikk"? :gjeiper:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En jente jeg hadde ons med har satt ut rykte om min penis.

Enda en grunn til å ikke ha ONS :)

Hvor liten er den, da? Er det ikke 16 som er normalen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enda en grunn til å ikke ha ONS :)

Hvor liten er den, da? Er det ikke 16 som er normalen?

Det er 16 cm som er gjennomsnittet. Det betyr at sånn sirka alt fra 14-18 er innenfor normalen.

Endret av Yme
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

fortell folk at du fikk herpes og kjønnsvorter og klamydia av henne. + at hun har masse hår i ræva. og høna hennes lukter kloakk og fiskeinnvoller :)

Ingen grunn til å ty til løgner. Fortell heller folk at hun dama der er så lavmåls at hun flyr rundt og snakker om størrelsen på kuken din. Voksne folk skjønner at det er hun som driter seg ut her.

• Liker 1
Skrevet

Fy faen, så barnslige folk kan være. :gjeiper: Sett ut et meget detaljert rykte om fitta hennes du, så kan det nok bli litt andre boller. Men det er vell egentlig å synke til hennes nivå, så hva med å bare heve seg over det? Er nok sikkert ikke så lett, men eneste du egentlig kan gjøre bortsett fra å ta igjen med litt drittsnakk.

Gjest Coolaid
Skrevet

Viser du litt selvsikkerhet og attitude om dette kommer du langt! Vis at du ikke bryr deg, så dør ryktet ut ganske av seg selv. Forsvarer du deg selv og viser at du er opprørt over dette blir det som å helle bensin på bålet. Du vil få mere pepper av både gutter og jenter. Forstår godt at dette er følsomt, men det handler faktisk ikke om størrelse på penis. Dette handler om din usikkerhet. Mest sansynlig er penisen din helt gjennomsnittlig. Noen menn er en "shower" og andre en "grower". Noen har en stor en i utgangspunket andre blir tilsvarende store når den blir stiv.

Altså: Drit i det og vær selvsikker. Er du ikke selvsikker så "fake it til you make it"..det er bare en øvelse ;)

Lykke til!

Skrevet

Herregud! Å snakke dritt og sette ut vonde rykter om en annens genitalier, unnskyld, jeg mener kuk, er så lavmål som du kan få det. Slike mennesker har jeg omtrent like stor respekt for som de som misbruker overstadig fulle damer på byen og gir seg selv en fjær i hatten for det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det?

Det er en fyr i min utvidede vennegjeng som er i samme situasjon. Etter det jeg hører har han type 10 cm, og har hatt seg med to jenter som kjenner både hverandre og meg. Tror en del andre i vennegjengen også har hørt om det, sånt sprer seg fort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...