Gå til innhold

Distraherende jente på gymmen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jupp, da ha det faktisk skjedd meg og. Vanligvis bryr jeg meg fint lite om lettkledde jenter på gymmen og klarer fint å holde fokus på meg selv og egen trening. Men så kommer selvfølgelig denne langstrakte, brunette skjønnheten inn, med plettfri hud og et nydelig annsikt. Ikke mye muskler heller, rett og slett en slank, feminin naturlig slank og vakker jente ikledd singlet og en meget stram og kort treningsshorts. Er ikke rart man blir satt ut av det blikkfanget. Selvfølgelig tar hun baseøvelser med dype, kontrollerte og ideelle bevegelser. Jeg måtte rett og slett bryte av treningen da hun havnet rett ved siden av meg og i tillegg luktet utrolig godt fordi det var for distraherende.

Så nå skifter jeg treningstider for å unngå dette igjen. Og til dere andre jenter. Det er faktisk lov å kle seg i skittende gamle t-sjorter å faktisk lukte god gammeldags svette på gymmen. En fordel for alle egentlig. Takk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så søt :)

Ungdom med masse hormoner skjønner jeg ..... Tørr vel ikke å be henne på noe date du :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...