Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var så utrolig flink å klarte å tryne på isen utfor her når jeg luftet hundene. Nå har jeg sterke smerter i nedre del på venstre side av ryggen, smertene har bare blitt sterkere og sterkere å jeg klarer ikke slappe av i det hele tatt. (Jeg må bruke krykker for å holde meg oppe når jeg går) Har du/dere noen forslag på hva jeg skal gjøre for og bli hvertfall litt bedre? smertene ligner en svært stiv muskel, og jeg klarer ikke dreie ryggen til høyre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har sannsynligvis forstrukket et muskelfeste. Det *kan* medføre betennelse i ryggmuskelen, så jeg ville tatt kontakt med lege om det ikke blir bedre etter et par dager.

Mannen min fikk noe lignende etter at vi la tak i sommer, og måtte få voltaren og pinex forte som en to ukers kur.

Endret av Minya
Skrevet

Du har sannsynligvis forstrukket et muskelfeste. Det *kan* medføre betennelse i ryggmuskelen, så jeg ville tatt kontakt med lege om det ikke blir bedre etter et par dager.

Mannen min fikk noe lignende etter at vi la tak i sommer, og måtte få voltaren og pinex forte som en to ukers kur.

Blir og dra til legen i morgen. Prøvde å jobbe i dag, men klarte ikke løfte på en eske med hermetikk en gang, holdt på å miste hele esken pga det var veldig vondt. Jeg jobber på ASKO som lagermedarbeider og da er det litt tunge løft. Fikk bare gjort en ordre før ryggen sa at jeg måtte stoppe :/

Skrevet

Gogo, lege lege.

En liten tur innom en manuellterapeut når du evt har fått medisiner er heller ikke å forakte.

Du trenger ikke henvisning til manuellterapeut.

Skrevet

Gogo, lege lege.

En liten tur innom en manuellterapeut når du evt har fått medisiner er heller ikke å forakte.

Du trenger ikke henvisning til manuellterapeut.

er sykemeldt til fredag :( ikke det jeg trengte akkurat! :sukk: men har fått beskjed at jeg skal gå på paracet og ibux kur til fredag så jeg klarer å bevege meg slik at jeg ikke blir stiv.

Gjest Egil22
Skrevet

Hvis du har smerter, prøv iplikator. Det er en akupressur matte, veldig effektiv. Det hjelper å lindre smerte, og slappe av.

Se her

Lykke til

Skrevet

Hvis du har smerter, prøv iplikator. Det er en akupressur matte, veldig effektiv. Det hjelper å lindre smerte, og slappe av.

Se her

Lykke til

Har tenkt å komme meg til legen igjen hvis jeg ikke har blitt bra til neste uke. Da skal jeg spørre om hun vet om noen gode kiropraktorer slik at jeg kan få knekt opp ryggen. Har selv knekt den opp, å har da blitt litt bedre, men det varte ikke lenge. Så jeg trur at det kanskje er noe som må bli knekt tilbake.

Jeg måtte slutte med kuren jeg fikk på torsdag i forrige uke for da fikk jeg så sterke smerter i magen pga pillene. Jeg vil ikke få magesår eller noe sånt, så da valgte jeg å bare slutte å heller prøve å leve med sterke smerter om natten å lite søvn. -.-'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...