Gå til innhold

Mistet hunden min


Mona1011

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny her på forumet. Er i dyp sorg etter at min kjære lille yorkshire terrier døde for 5 dager siden. Hun var 13 1/2 år gammel og et kjært familiemedlem.

Lurer på om noen vet om en slags nettside lik f.eks. petloss.com men på Norsk? Veldig takknemlig for svar. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke noe om en slik side, men flytter tråden din til "vi som sørger", der er det flere å prate med! Veldig trist å høre, skjønner du må ha det vondt nå!

Rainbow 81, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om en slik side, men flytter tråden din til "vi som sørger", der er det flere å prate med! Veldig trist å høre, skjønner du må ha det vondt nå!

Rainbow 81, mod.

Tusen takk. Trodde den siden var for sorg over mennesker, derfor la jeg min inn på kjæledyr. Men fint at den ble lagt på riktig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer. Skjønner akkurat hvordan du har det. Mistet min 14 år gamle søtnos for 2 år siden. Savner henne enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hvet akkurat hvordan du har det! Kondolerer så my :klemmer:

Tusen takk. :dagens-rose: Ja, dette er ufattelig vondt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Skjønner akkurat hvordan du har det. Mistet min 14 år gamle søtnos for 2 år siden. Savner henne enda.

Tusen takk. :dagens-rose: Ja, det er grusomt, jeg har det ufattelig vondt nå... :cry:

Skjønner at du savner henne enda, livet blir nok aldri helt som før. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så masse til deg Mona1011. :dagens-rose:

Har mistet flere hunder, og andre dyr gjennom tiden selv, og det er like trist hver gang. Det er en stor sorg å miste noe man hadde så kjært.

Ville bare gi deg en stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så masse til deg Mona1011. :dagens-rose:

Har mistet flere hunder, og andre dyr gjennom tiden selv, og det er like trist hver gang. Det er en stor sorg å miste noe man hadde så kjært.

Ville bare gi deg en stor klem :klemmer:

Tusen hjertelig takk. :dagens-rose: Ja, det er en stor sorg, tårene presser på her jeg sitter og skriver om dette nå. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk. :dagens-rose: Ja, det er en stor sorg, tårene presser på her jeg sitter og skriver om dette nå. :cry:

Husk at det er lov å gråte litt nå, kjære deg. Gi beskjed til kjæresten/mannen/samboeren din, en god venninne eller kamerat, mamma eller pappa at du trenger litt støtte. Ta deg en varm dusj, gråt litt, lag deg en kopp te, prøv å sov litt. Kast en pute i veggen, skriv ned hva du føler, eller hyl så høyt du kan! Nå skal du tenke på deg selv, å gjøre det som er best for deg. Være det seg å være alene, eller omgi deg med venner og familie.

:klem:

Endret av Namine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufattelig vondt å miste dem, så du har min dypeste medfølelse! :dagens-rose:

Men det finnes faktisk en god ting i sorgen over en hund og det er at hunder aldri har gjort noen noe vondt med overlegg, så det finnes ingen dårlige minner i så måte. Ikke er det heller noen arv å fordele etc. så sorgen over en hund er på en måte ren og ekte. Men den er høyst reell og jeg innrømmer glatt at jeg har sørget mer over hundene jeg har mistet enn over gamle og syke besteforeldre som har dødd en naturlg død.

Sorgen over en hund er i aller høyeste grad reell, så ta den på alvor og vis deg selv litt ekstra omtanke.

Og her kan du jo skrive hva du vil! Mange tanker og følelser som raser gjennom hodet i en slik fase. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

Det er vondt å miste dyr. Jeg mistet min pusefrøken for 2 måneder siden, og det gjør fremdeles vondt. Hun var den vakreste av alle puser. Jeg har bilde av henne på skrivebordet på PC'en min, og klarer ikke å bytte bilde. Så jeg ser henne hver dag. Jeg begravde henne i skogkanten her, og det har vokst opp utrolig vakre og spesielle blomster. Min samboer sier at det er fordi hun var den vakreste, og at naturen hyller henne :trist:

Klemmer til deg fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer! Åh jeg føler sånn med deg :klemmer:

Jeg mistet hunden min (som jeg hadde vokst opp med siden jeg var 3 år) da jeg var utvekslingsstudent i USA. Jeg gråt og gråt!

Gråt så mye du orker, det hjelper! Bruk forumet :) Ta deg tid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer, jeg vet hvordan du føler deg, det er helt forferdelig. La tårene strømme fritt mens du minnes din lille venn.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk alle sammen, for støtten, gode ord og råd. Jeg er helt rørt og overveldet over alle disse gode ordene. :dagens-rose:

Jeg får plutselige gråteanfall, orker ikke gjøre noenting. Har ikke klart å ta bort tingene hennes. Sengen hennes står der tom, mat og vannskålen står urørt, men jeg klarer bare ikke å ta det bort. Jeg tenker også mye på hvor syk hun plutselig ble på søndag, og det skjærer meg i hjerte å tenke på hvor vondt hun hadde det. :cry:

Jeg måtte en tur i butikken idag og er jo vant til at hun møter meg med logrende hale og glade kyss når jeg kommer hjem. Idag var alt stille, og jeg føler hjerte mitt er revet i tusen biter. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer

Har mistet mange hunder opp gjennom årene (og andre kjæledyr). Noen unge og brått, andre eldre av alderdom. Uansett hvordan det skjer så er det ufattelig trist likevel.

Nå har det gått 20 år siden jeg mistet min første hund, og jeg tenker ofte på ham enda.

Hold fast ved alle de gode minnene og gjerne søte og morsomme bilder.

Selv har jeg en bokhylle hvor jeg har bilder av alle hundene jeg har hatt. De har vært som mine barn.

Nå har jeg bare en hund igjen og jeg skal ikke skaffe meg ny hund, iallefall ikke enda, pga sykdom og jeg merker at jeg begynner å grue meg til den dagen hun ikke lengre er med oss.

Hun nærmer seg 7 år og er av en stor rase så jeg vet at anytime now så kan det skje (selv om hun fint kan leve i minst 2-3 år til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...