Gå til innhold

Hjelp! Har mistet sexlysten helt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjeelp! Jeg har mistet sexlysten helt! :tristbla: Håper noen kan gi meg tips og råd på hva jeg skal gjøre! Jeg mistst lysten for ca 1 år siden, og gått bare gradvis dårligere.. Jeg har prøvd ALT! Fra vitaminer, rosenrot, frukt, mat osv.. Men ingenting funker.. :( Jeg tror det har noe med p-pillen jeg går på da, Mercilon. Hva tror dere? Noen som har lignende problem? :) Og hva råder dere på hva slags p-pille jeg skal begynne med for å få mer sexlyst? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! sliter med det samme, og har slv akkurat sluttet på mercillon. håper at sexlysten ordner seg snart. Kanskje du burde slutte på mercillon og prøve en litt "dyrere" ppille? mulig de har færre bivirkninger:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet, det må vel være godt å slippe sexlyst?

Uansett, jeg ville prøvd å skifte prevansjon. Det er ikke usannsynlig at det er det som er grunnen.

Skrevet

hei! sliter med det samme, og har slv akkurat sluttet på mercillon. håper at sexlysten ordner seg snart. Kanskje du burde slutte på mercillon og prøve en litt "dyrere" ppille? mulig de har færre bivirkninger:)

Hvilken P-pille bruker du nå da? Hva hjalp deg? Skal til legen på onsdagen, så får høre hva de har å annbefale.. :) Har brukt mercilon i ca 2-3 år nå :P

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet, det må vel være godt å slippe sexlyst?

Uansett, jeg ville prøvd å skifte prevansjon. Det er ikke usannsynlig at det er det som er grunnen.

Nei, savner den faktisk.. Å det er veldig slitsomt vertfall nå som jeg har fått meg kjæreste.. Føler det ødlegger forholde endel.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...